DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 116 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8807
Title: Теоретико-методологічні засади дослідження особистісного розвитку дитини в контексті духовно-релігійного виховання
Authors: Вус, В. І.
Keywords: релігійне виховання
духовно-моральні цінності
духовність
духовность
религиозное воспитание
духовно-нравственные ценности
spirituality
religious education
spiritual and moral values
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Вус В. І. Теоретико-методологічні засади дослідження особистісного розвитку дитини в контексті духовно-релігійного виховання / В. І. Вус // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 53-58.
Abstract: У статті розглядаються основні психолого-педагогічні моделі здійснення формувального впливу на духовну сферу дитини. Особлива увага приділяється теоретико-методологічним засадам православної психології. Визначаються основні критерії дослідження духовно- релігійного розвитку дитини.
В статье рассматриваются основные психолого-педагогические модели осуществления формирующего воздействия на духовную сферу ребенка. Особое внимание уделяется теоретико-методологическим основам православной психологии. Определяются основные критерии исследования духовно-религиозного развития ребенка.
This paper discusses the main psychological and pedagogical models implement formative influence on the spiritual sphere of the child. Special attention is given to the theoretical and methodological foundations of orthodox psychology. The basic criteria of investigations of spiritual and religious development are defined in it.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8807
Appears in Collections:Випуск 116

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VUS.pdf278.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.