Публікація: Особливості реформування змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ радянського періоду
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Кобрій, О. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті простежуються зміни у трактуванні змісту педагогічних дисциплін, обсягу та орієнтирів пропонованої інформації, її відповідності майбутній діяльності студентів. Обґрунтовано розвиток педагогічних явищ і процесів, виявлено тенденції, що спонукали до демократичних перетворень у майбутньому, а також зроблено висновок про відповідний розвиток змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ радянського періоду.
В статье прослеживаются изменения в трактовке содержания педагогических дисциплин, объёма и ориентиров предлагаемой информации, её соответствия будущей деятельности студентов. Обосновано развитие педагогических явлений и процессов, выявлены тенденции, которые побуждали к демократическим изменениям в будущем, а также сделан вывод про соответствующем развитии содержания педагогических дисциплин в ВУЗах советского периода.
The article traces changes in the interpretation of the content of pedagogical courses, the size and orientation of the information provided, its compliance with the students’ activities in the future. The author gives grounds for the development of pedagogical phenomena and processes, reveals tendencies that led to democratic changes in the future, and makes conclusions of the appropriate development of the content of pedagogical courses at higher educational establishments of the Soviet period.
В статье прослеживаются изменения в трактовке содержания педагогических дисциплин, объёма и ориентиров предлагаемой информации, её соответствия будущей деятельности студентов. Обосновано развитие педагогических явлений и процессов, выявлены тенденции, которые побуждали к демократическим изменениям в будущем, а также сделан вывод про соответствующем развитии содержания педагогических дисциплин в ВУЗах советского периода.
The article traces changes in the interpretation of the content of pedagogical courses, the size and orientation of the information provided, its compliance with the students’ activities in the future. The author gives grounds for the development of pedagogical phenomena and processes, reveals tendencies that led to democratic changes in the future, and makes conclusions of the appropriate development of the content of pedagogical courses at higher educational establishments of the Soviet period.
Опис
Ключові слова
зміст педагогічних дисциплін, соціальне замовлення, ВНЗ радянського періоду, содержание педагогических дисциплин, социальный заказ, ВУЗы советского периода, teaching content subjects, social order and democratic transformation, universities Soviet period
Бібліографічний опис
Кобрій О. М. Особливості реформування змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ радянського періоду / О. М. Кобрій // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 107-115.
