У статті простежуються зміни у трактуванні змісту педагогічних дисциплін, обсягу та орієнтирів пропонованої інформації, її відповідності майбутній діяльності студентів. Обґрунтовано розвиток педагогічних явищ і процесів, виявлено тенденції, що спонукали до демократичних перетворень у майбутньому, а також зроблено висновок про відповідний розвиток змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ радянського періоду.
В статье прослеживаются изменения в трактовке содержания педагогических дисциплин, объёма и ориентиров предлагаемой информации, её соответствия будущей деятельности студентов. Обосновано развитие педагогических явлений и процессов, выявлены тенденции, которые побуждали к демократическим изменениям в будущем, а также сделан вывод про соответствующем развитии содержания педагогических дисциплин в ВУЗах советского периода.
The article traces changes in the interpretation of the content of pedagogical courses, the size and orientation of the information provided, its compliance with the students’ activities in the future. The author gives grounds for the development of pedagogical phenomena and processes, reveals tendencies that led to democratic changes in the future, and makes conclusions of the appropriate development of the content of pedagogical courses at higher educational establishments of the Soviet period.