У статті розглядаються проблема імплементації міжпредметних зв’язків у процесі
вивченні іноземної мови майбутніми фахівцями з міжнародного бізнесу. Зокрема у дослідження
розставлені акценти на реалізації культурологічного підходу у навчально-виховному процесі.
Проведено аналіз численних досліджень проблеми застосування міжпредметних зв’язків у
навчально-виховному процесі. проаналізувавши Зроблено розгляд змісту та структури
навчальної програми фахової дисципліни “Іноземна мова спеціальності” з метою виявлення
міждисциплінарного зв’язку. У контексті нашого дослідження специфічні вміння
міжкультурної комунікації були визначені як частина іншомовної комунікативної
компетентності майбутніх фахівців з міжнародного бізнесу. З метою врахування доробок
зарубіжного досвіду у нашому дослідженні однією із елементів специфічних вмінь
міжкультурної комунікації є дотримання етики і культури у спілкуванні з іноземцями.
The article deals with the problem of implementing interdisciplinary connections in the process
of learning a foreign language to future international business specialists. Specifically, the study
placed emphasis on implementing cultural approach in the educational process. The analysis of
numerous studies on the use of interdisciplinary connections in the educational process was conducted.
The consideration of the content and structure of professional discipline “Foreign language of
specialty” curriculum was made in order to identify interdisciplinary connections. In the context of our
study specific intercultural communication skills have been identified as a part of the foreign language
communicative competence of specialists in international business. To take into account significant
benefits of international experience in this study one of the elements of the specific skills of
intercultural communication is ethical and cultural implication in communication with foreigners.
В статье рассматривается проблема имплементации межпредметных связей в процессе
изучении иностранного языка будущими специалистами по международному бизнесу. В
частности в исследование расставлены акценты на реализации культурологического подхода в
учебно-воспитательном процессе. Проведен анализ многочисленных исследований проблемы
применения межпредметных связей в учебно-воспитательном процессе. Сделано
рассмотрение содержания и структуры учебной программы профессиональной дисциплины
“Иностранный язык специальности” с целью выявления междисциплинарных связей. В
контексте нашего исследования специфические умения межкультурной коммуникации были
определены как часть иноязычной коммуникативной компетентности будущих специалистов
по международному бизнесу. С целью учета доработок зарубежного опыта в нашем
исследовании одним из элементов специфических умений межкультурной коммуникации
является соблюдение этики и культуры в общении с иностранцами.