ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Отрох, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2015-12-04T09:06:05Z | |
dc.date.available | 2015-12-04T09:06:05Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Отрох, Н. В. Інноватика в безперервній освіті дорослих: філософсько-педагогічний аспект [Текст] / Н. В. Отрох // Нова парадигма. Філософія. Політологія. Соціологія : [журнал наук. праць] / Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Творче об-ня "Нова парадигма". - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 123. - С. 14-19 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8692 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто філософські засади освіти протягом життя від найдавніших часів до сьогодення. Безперервна освіта викладачів розглядається автором як шлях до професійної компетентності і підвищення якості сучасної освіти. Успіх формування професійної компетенції викладача також значною мірою визначається інноваційною спрямованістю його педагогічної діяльності. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article examines the philosophical foundations of lifelong learning from the earliest times to the present. Continuing education of teachers is regarded by the author as a way to proficiency and improving the quality of modern education. The success of the formation of the professional competence of the teacher is also largely determined by the innovative thrust of his teaching activities. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти дорослих | uk_UA |
dc.subject | освіта протягом життя | uk_UA |
dc.subject | андрагогіка | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | інновація | uk_UA |
dc.subject | philosophy of adult education | uk_UA |
dc.subject | lifelong learning | uk_UA |
dc.subject | androhohika | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.subject | innovation | uk_UA |
dc.subject.classification | 378 | uk_UA |
dc.title | Інноватика в безперервній освіті дорослих: філософсько-педагогічний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |