Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль спецкурсу у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савченко, Р. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:44Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:44Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Савченко Р. А. Роль спецкурсу у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів / Р. А. Савченко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 208-213. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8627
dc.description.abstract У статті висвітлено роль спецкурсу у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів як складного цілісного комплексу, що поєднує в собі ціннісно-орієнтаційний, психолого-особистісний і когнітивно-діяльнісний компоненти. Розглянуто сутність понять “музично-педагогічна компетентність” стосовно професій вихователя та музичного керівника, “спецкурс”, “спецсемінар”; визначено значення спецкурсу з дисципліни“ Теорія і методика музичного виховання дітей”.
dc.description.abstract В статье отражена роль спецкурса в формировании музыкально-педагогической компетентности будущих педагогов дошкольных образовательных учреждений как сложного целостного комплекса, который сочетает в себе ценностно-ориентационный, психолого-личностный и когнитивно-деятельностный компоненты. Рассмотрена сущность понятий “музыкально-педагогическая компетентность” относительно профессий воспитателя и музыкального руководителя, “спецкурс”, “спецсеминар”; определено значение спецкурса из дисциплины “Теория и методика музыкального воспитания детей”.
dc.description.abstract In the article the role of the special course is reflected in forming of musical pedagogical competence future teachers in preschool educational establishments as a difficult integral complex, that combines in itself valued-orientation, psychology personality and kognitiv activity components. Essence of concepts“musical pedagogical competence” is considered in relation to the professions of educator and musical leader, special “course”, special “seminar”; the value of the special course is certain from discipline “Theory and methodology of musical education of children”.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject музично-педагогічна компетентність
dc.subject спецкурс
dc.subject спецсемінар
dc.subject вихователь та музичний керівник
dc.subject музыкально-педагогическая компетентность
dc.subject спецкурс
dc.subject спецсеминар
dc.subject воспитатель и музыкальный руководитель
dc.subject musical pedagogical competence,
dc.subject special course
dc.subject special seminar
dc.subject kindergarden teacher and musical tutor
dc.title Роль спецкурсу у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу