ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Савченко, Р. А. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:00:44Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T13:00:44Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Савченко Р. А. Роль спецкурсу у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів / Р. А. Савченко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 208-213. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8627 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено роль спецкурсу у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів як складного цілісного комплексу, що поєднує в собі ціннісно-орієнтаційний, психолого-особистісний і когнітивно-діяльнісний компоненти. Розглянуто сутність понять “музично-педагогічна компетентність” стосовно професій вихователя та музичного керівника, “спецкурс”, “спецсемінар”; визначено значення спецкурсу з дисципліни“ Теорія і методика музичного виховання дітей”. | |
dc.description.abstract | В статье отражена роль спецкурса в формировании музыкально-педагогической компетентности будущих педагогов дошкольных образовательных учреждений как сложного целостного комплекса, который сочетает в себе ценностно-ориентационный, психолого-личностный и когнитивно-деятельностный компоненты. Рассмотрена сущность понятий “музыкально-педагогическая компетентность” относительно профессий воспитателя и музыкального руководителя, “спецкурс”, “спецсеминар”; определено значение спецкурса из дисциплины “Теория и методика музыкального воспитания детей”. | |
dc.description.abstract | In the article the role of the special course is reflected in forming of musical pedagogical competence future teachers in preschool educational establishments as a difficult integral complex, that combines in itself valued-orientation, psychology personality and kognitiv activity components. Essence of concepts“musical pedagogical competence” is considered in relation to the professions of educator and musical leader, special “course”, special “seminar”; the value of the special course is certain from discipline “Theory and methodology of musical education of children”. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | музично-педагогічна компетентність | |
dc.subject | спецкурс | |
dc.subject | спецсемінар | |
dc.subject | вихователь та музичний керівник | |
dc.subject | музыкально-педагогическая компетентность | |
dc.subject | спецкурс | |
dc.subject | спецсеминар | |
dc.subject | воспитатель и музыкальный руководитель | |
dc.subject | musical pedagogical competence, | |
dc.subject | special course | |
dc.subject | special seminar | |
dc.subject | kindergarden teacher and musical tutor | |
dc.title | Роль спецкурсу у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |