ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Коханко, Оксана Григорівна | |
dc.contributor.author | Якуб, Вікторія | |
dc.date.accessioned | 2015-11-26T08:07:30Z | |
dc.date.available | 2015-11-26T08:07:30Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Коханко, О. Г. Стан готовності майбутніх учителів початкової школи до організації роботи групи продовженого дня / О. Коханко, В. Якуб // Гірська школа Українських Карпат. - 2014. - № 11. - С. 87-90. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8570 | |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури та результатів експериментального дослідження охарактеризовано процес підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації групи продовженого дня та розглянуто стан готовності студентів спеціальності «Початкова освіта» до даного виду діяльності. | uk_UA |
dc.description.abstract | After analysing the pedagogical literature and the results of the experiment, the preparation process of the primary teachers-to-be to the organisation of extended-day class and the readiness of students trained for the speciality “Primary Education” to the above-mentioned activity have been observed and examined. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье на основе анализа научно-педагогической литературы и результатов экспериментального исследования охарактеризован процесс подготовки будущего учителя начальной школы к организации группы продленного дня и рассмотрено состояние готовности студентов специальности «Начальное образование» к данному виду деятельности. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» | uk_UA |
dc.subject | група продовженого дня | uk_UA |
dc.subject | професійна готовність | uk_UA |
dc.subject | готовність до організації групи продовженого дня | uk_UA |
dc.subject | мотиваційна готовність | uk_UA |
dc.subject | когнітивна готовність | uk_UA |
dc.subject | діяльнісна готовність | uk_UA |
dc.subject | критерії готовності | uk_UA |
dc.subject | рівні готовності | uk_UA |
dc.subject | extended-day class | uk_UA |
dc.subject | professional readiness | uk_UA |
dc.subject | readiness to the organisation of extended-day class | uk_UA |
dc.subject | motivation readiness | uk_UA |
dc.subject | cognitive readiness | uk_UA |
dc.subject | operating readiness | uk_UA |
dc.subject | criteria and levels of readiness | uk_UA |
dc.subject | группа продленного дня | uk_UA |
dc.subject | профессиональная готовность | uk_UA |
dc.subject | готовность к организации группы продленного дня | uk_UA |
dc.subject | мотивационная готовность | uk_UA |
dc.subject | когнитивная готовность | uk_UA |
dc.subject | деятельностная готовность | uk_UA |
dc.subject | критерии и уровни готовности | uk_UA |
dc.subject.classification | 378-057.85:[37.091.12.011.3-051:373.3] | uk_UA |
dc.title | Стан готовності майбутніх учителів початкової школи до організації роботи групи продовженого дня | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |