Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Реалізація закону та державної програми розвитку фізичної культури і спорту в Україні, нормативних актах та навчальних програмах з фізичного виховання в загальноосвітніх закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голуб, Л. О. uk_UA
dc.contributor.author Кириленко, Г. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-11-19T09:51:06Z
dc.date.available 2015-11-19T09:51:06Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Голуб, Л. О. Реалізація закону та державної програми розвитку фізичної культури і спорту в Україні, нормативних актах та навчальних програмах з фізичного виховання в загальноосвітніх закладах / Л. О. Голуб, Г. В. Кириленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 11 (52) - C. 29-32. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8544
dc.description.abstract У статті визначено ефективність функціонування системи фізичного виховання підростаючого покоління, щодо вирішення оздоровчих, освітніх та виховних завдань у контексті реалізації закону та Державної програми розвитку фізичної культури і спорту в Україні, нормативних актах та навчальних програмах з фізичного виховання в загальноосвітніх закладах. Аналіз наукових джерел показав, що існуюча концепція фізичного виховання застаріла, потребує нового трактування організації навчально-педагогічного процесу, мети, завдань з фізичного виховання з врахуванням соціально-економічних тенденцій розвитку суспільства. Дослідники (Круцевич Т.Ю., 2007, Литвин О.Т., Булатова М.М., 2006, Білецька В.В., 2007, Тюх І.О., 2008) вказують на відсутність науково-обґрунтованої системи нормативних оцінок фізичної підготовленості школярів, та звертають увагу на погіршення стану здоров’я та фізичної підготовленості школярів. Аналіз діючих програм показує, що існує невідповідність між змістом навчального матеріалу та інтересами і мотивами дітей до занять фізичною культурою і спортом, критеріїв оцінки фізичної підготовленості індивідуальним можливостям і особливостям фізичного стану дітей. Треба відзначити недостатню кількість використання засобів, які спрямовані на максимальну реалізацію оздоровчих завдань, відсутність інноваційних технологій сучасних наукових досягнень у практиці фізичного виховання. Аналіз проблеми організації системи фізичного виховання на основі аналізу літературних джерел і практичного досвіду роботи дозволив визначити причини неефективності її функціонування: - застаріла концепція системи фізичного виховання в школі, яка потребує нового трактування мети, завдань і принципів фізичного виховання; - авторитарний підхід при складанні програм з фізичного виховання; - відсутність науково обґрунтованих нормативно-програмових підходів щодо формування мотивації до занять фізичною культурою.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject Закон та державні програми розвитку фізичної культури і спорту в Україні
dc.subject нормативні акти та навчальні програми з фізичного виховання в загальноосвітніх закладах
dc.subject ефективність функціонування системи фізичного виховання підростаючого покоління
dc.title Реалізація закону та державної програми розвитку фізичної культури і спорту в Україні, нормативних актах та навчальних програмах з фізичного виховання в загальноосвітніх закладах ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу