У статті розглядаються напрямки реформування змісту предмету “Трудове навчання” відповідно до сучасних вимог суспільства, даються рекомендації щодо об’єктів праці, наголошується на необхідності модернізації матеріальної бази кабінетів обслуговуючої праці і навчальних майстерень, розглядається оновлений зміст уроків трудового навчання. Сьогодні необхідно знайти такий підхід до визначення змісту трудового навчання учнів, який би відповідав потребам сучасного суспільства та
ринку праці, сучасним досягненням техніки і технологій і в той же час створити умови для його реалізації.
This article discusses ways to reform the content of the subject “Labor Studies” in accordance with modern requirements of society, makes recommendations concerning the objects of labor, points to the need for modernization of the material base cabinets of service labor and educational workshops, and discusses options of updating the content of the lessons of labor studying. It is today necessary to find such going near
determination of maintenance of labour studies of students, which would answer the necessities of modern society and labour-market, modern achievements of technique and technologies and at the same time to create terms for his realization.
В статье рассматриваются пути реформирования содержания предмета “Трудовое обучение” в соответствии с современными требованиями общества, даются рекомендации относительно
объектов труда, указывается на необходимость модернизации материальной базы кабинетов
обслуживающего труда и учебных мастерских, рассматриваются варианты обновления содержания уроков трудового обучения. Сегодня необходимо найти такой подход к определению содержания трудового обучения учеников, которое бы отвечало потребностям современного общества и рынка труда, современным достижениям техники и технологий и в то же время создать условия для его
реализации.