У статті автор розкриває різні підходи (системний, особистісно-орієнований, суб‘єктно-діяльнісний) до формування професійної мобільності майбутніх фахівців. Викладені результати
теоретичного аналізу науково-педагогічної літератури пов’язаної з підходами до формуванням
професійної мобільності майбутніх фахівців. Окреслені шляхи й напрями для подальших досліджень.
The article reveals different approaches (system, personality-oriented, subject and activity) to form professional mobility of future specialists. The results of theoretical analysis of scientific and educational literature related approaches to the formation of professional mobility of future specialists. The ways and
directions for further research.
В статье автор раскрывает различные подходы (личностно-ориентированный, системный, субъектно-деятельностный) к формированию профессиональной мобильности будущих специалистов.
Изложены результаты теоретического анализа научно-педагогической литературы связанной с подходами к формированием профессиональной мобильности будущих специалистов. Обозначенные пути и направления для дальнейших исследований.