ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Уруський, А. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T08:31:59Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T08:31:59Z | |
dc.date.issued | 2015 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Уруський А. В. Сучасний стан та проблеми реалізації індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем / А. В. Уруський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 253-259. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8239 | |
dc.description.abstract | Розглянуто значення індивідуального підходу до учнів у навчальному процесі. Розкрито позитивні аспекти застосування внутрішньої диференціації в освітній галузі “Технологія” для розвитку інтересів, нахилів і здібностей учнів. Досліджено стан реалізації індивідуального підходу в умовах сучасного профільного навчання на основі опитування вчителів, адміністрації навчальних закладів та учнів. Виявлено, що вчителями не достатньо враховуються інтереси та здібності учнів у процесі навчання. | |
dc.description.abstract | The role of individual approach to students in the process of teaching has been reviewed. Positive aspects of internal differentiation appliance in educational branch "Technology" for the development of students’ interests and abilities have been revealed. The state of implementation of individual approach in today’s professional teaching, based on a survey of teachers, administration and students of educational institutions has been examined. It has been found out that teachers do not sufficiently take into consideration interests and abilities of students during the process of teaching. | |
dc.description.abstract | Рассмотрены значение индивидуального подхода к учащимся в учебном процессе. Раскрыты положительные аспекты применения внутренней дифференциации в образовательной области “Технология” для развития интересов, склонностей и способностей учащихся. Исследовано состояние реализации индивидуального подхода в условиях современного профильного обучения на основе опроса учителей, администрации учебных заведений и учеников. Выявлено, что учителями недостаточно учитываются интересы и способности учащихся в процессе обучения. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | технології | |
dc.subject | індивідуальний підхід | |
dc.subject | зовнішня та внутрішня диференціація | |
dc.subject | вчитель профільного навчання | |
dc.subject | technology | |
dc.subject | individual approach | |
dc.subject | external and internal differentiation | |
dc.subject | professional training teacher | |
dc.subject | технологии | |
dc.subject | индивидуальный подход | |
dc.subject | внешняя и внутренняя дифференциация | |
dc.subject | учитель профильного обучения | |
dc.title | Сучасний стан та проблеми реалізації індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |