У статті розглядаються особливості використання інтерактивних технологій майбутніми учителями, які обумовлюють як змістову, так і процесуальну складову навчального процесу, що сприяє “стратегічному” орієнтуванню протягом всього періоду професійної підготовки. Доведено, що інтерактивні технології в навчанні дозволяють активніше використовувати
науковий та освітній потенціал провідних університетів та інститутів, залучати найкращих викладачів до створення курсів дистанційного навчання, розширювати аудиторію студентів. З одного боку, вони грають важливу роль в забезпеченні ефективності освітнього процесу, а з іншого – може з’явитися проблема темпу засвоєння студентами матеріалу за допомогою комп’ютера, тобто
проблема можливої індивідуалізації навчання. В інтерактивному навчанні особливого значення набувають уміння педагога створювати позитивне навчальне середовище, залучаючи студентів до навчальної взаємодії через активізацію рефлексії, стимулюючи їхнє прагнення відчувати й осмислювати
позитивне ставлення до себе та світу загалом.
The article discusses the features of the use of interactive technologies by the future teachers who cause both substantive and procedural component of the learning process, that promote a “strategic” orientation for the entire period of training. It is proved that interactive technologies in teaching allow to greater use of scientific and educational
potential of leading universities and institutions, to attract the best teachers to create e-learning courses, to expand the audience of students. On the one hand, they play an important role in ensuring the effectiveness of the educational process, and on the other – may appear a problem ofmastering rateof the knowledge with the material using computers by students, namelya problem of possible
individualization of learning. In interactive learning creation a positive learning environmentis particularly important, attracting students to educational interaction through activation of reflection, stimulating their desire to feel and think positive attitude towards themselves and the world in general.
В статье рассматриваются особенности использования интерактивных технологий будущими учителями, которые обусловливают, как содержательную, так и процессуальную составляющую учебного процесса, способствует “стратегическом” ориентированию течение всего периода
профессиональной подготовки.
Доказано, что интерактивные технологии в обучении позволяют активнее использовать научный и образовательный потенциал ведущих университетов и институтов, привлекать лучших преподавателей к созданию курсов дистанционного обучения, расширять аудиторию студентов. С
одной стороны, они играют важную роль в обеспечении эффективности образовательного процесса, а
с другой – может появиться проблема темпа усвоения студентами материала с помощью компьютера, то есть проблема возможной индивидуализации обучения. В интерактивном обучении особое значение приобретают умение педагога создавать положительное учебную среду, привлекая студентов к учебной взаимодействия через активизацию рефлексии, стимулируя их стремление
чувствовать и осмысливать положительное отношение к себе и миру в целом.