У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів технологій і креслення до
педагогічної діагностики якості освіти. Для формування змісту освіти запропоновано низку завдань:
гармонізація профільних дисциплін і розподіл часу з огляду на їх значущість у професійній підготовці майбутніх учителів технології; варіативність навчальних програм; перехід до індивідуальних форм і технологій навчання з широким використанням інноваційних технологій. В основу реалізації всіх змістових ліній освітньої галузі “Технологія” покладено проектно-технологічну діяльність, яка
інтегрує всі види сучасної діяльності людини: від появи творчого задуму до реалізації готового продукту.
В статье рассмотрено проблему подготовки будущих учителей технологий и черчения к педагогической диагностике качества образования. Для формирования содержания образования предложено ряд задач: гармонизация профильных дисциплин и распределение времени учитывая их значимость в профессиональной подготовке будущих учителей технологии; вариативность учебных программ; переход к индивидуальным формам и технологиям обучения по использованию инновационных технологий. В основу реализации всех содержательных линий образовательной области “Технология” положена проектно-технологическая деятельность, которая интегрирует все виды современной деятельности человека: от появления творческого замысла к реализации готового
продукта.
In article it is considered a problem of training of future teachers of technologies and drawing to pedagogical diagnostics of quality of education. For formation of the content of education it is offered a number of tasks: harmonization of profile disciplines and distribution of time considering their importance in vocational
training of future teachers of technology; variability of training programs; transition to individual forms and technologies of training on use of innovative technologies. Design and technological activity which integrates all types of modern activity of the person is the basis for realization of all substantial lines of the educational
Technology area: from emergence of a creative plan to realization of a ready-made product.