У статті розглядаються особливості використання комп’ютерних технологій навчання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів вищого навчального закладу. Доведено, що одним із пріоритетних напрямів розвитку є інформатизація та впровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес, що значно покращує якість та ефективність навчання майбутніх учителів, підвищує конкурентноспроможність на ринку праці. Застосування комп’ютерних
технологій потребує перегляду форм і методів навчальної діяльності.
Зазначимо, що комп’ютерні технології є ефективним, але допоміжним засобом навчання. Застосування комп’ютерних технологій підвищує активність студента, веде до перебудови
навчального процесу в бік самостійних форм навчання. Без перевантажень можна інтенсифікувати процес навчання в умовах профільного навчання завдяки раціональному використанню комп’ютерних технологій. Використання сучасних технічних засобів для розв’язання фахових завдань на базі
отриманої комп’ютерної підготовки є запорукою конкурентноспроможності майбутнього учителя.
The article considers the features of computer technologies in the process of training future teachers of higher education. It is proved that one of the priority directions is a computerization and introduction of computer technologies in the educational process, which significantly improves the quality and efficiency of training future teachers, increases the competitiveness on the labor market. The use of computer technologies requires a revision of the forms and methods of educational activity. The author notes that computer technologies are effective, but auxiliary mean of studies. The use of computer technology increases the activity of the student, lead to the restructuring of the educational process aside independent forms of learning. Without overloading it is possible to intensify the learning process in terms
of special education through the rational use of computer technology. The use of modern technology to solve professional problems on the basis of the received computer training is the key to the competitiveness of the future teacher.
В статье рассматриваются особенности использования компьютерных технологий обучения, в процессе профессиональной подготовки будущих учителей высшего учебного заведения.
Доказано, что одним из приоритетных направлений развития является информатизация и внедрение компьютерных технологий в учебный процесс, что значительно улучшает качество и эффективность обучения будущих учителей, повышает конкурентоспособность на рынке труда.
Применение компьютерных технологий требует пересмотра форм и методов учебной деятельности. Отметим, что компьютерные технологии являются эффективным, но вспомогательным
средством обучения. Применение компьютерных технологий повышает активность студента, ведет к
перестройке учебного процесса в сторону самостоятельных форм обучения. Без перегрузок можно
интенсифицировать процесс обучения в условиях профильного обучения благодаря рациональному
использованию компьютерных технологий. Использование современных технических средств, для
решения профессиональных задач на базе полученной компьютерной подготовки является залогом
конкурентоспособности будущего учителя.