У статті досліджуються джерела і шляхи реформування вищої професійної освіти, що обумовлено прискореним розвитком процесів інформатизації та інтеграції різних сфер людської
діяльності. Відмічені об’єктивні і суб’єктивні наслідки інформатизації графічної підготовки. Запропоновано інноваційний підхід до реформування графічної підготовкив ВНЗ, а саме запровадження геометричного моделювання, яке забезпечить опанування теоретичних основ нарисної геометрії, інженерної і комп’ютерної графіки; міжпредметний зв’язок і формування професійних
компетентностей майбутнього фахівця.
Sources and ways of reformation of higher professional education are probed in the floor, that by conditioned speed-up development of processes of informatization and integration of different spheres of human activity.The objective and subjective consequences of informatization of graphic preparation are marked. The innovative going is offered near reformation of graphic preparation in the higher educational establishment,
namely introduction of geometrical design, which will provide a capture theoretical bases of a sketch geometry, engineering and computer graphic arts; intersubject connection and forming of professional competence of future specialist.
В статье исследуются источники и пути реформирования высшего профессионального образования, что обусловлено ускоренным развитием процессов информатизации и интеграции разных сфер деятельности людей. Отмечено объективные и субъективные последствия информатизации графической подготовки в ВУЗ, а именно внедрение геометрического моделирования, которое обеспечит изучение теоретических основ начертательной геометрии, инженерной и компьютерной графики; меж предметную связь и формирование профессиональной компетентности будущих специалистов.