Проблема підготовки педагогічних кадрів, які зможуть працювати в умовах швидкої зміни технологічних процесів та відповідати запитам суспільства, є актуальною й потребує свого
розв’язання. У статті розкриваються теоретичні і методичні основи формування змісту та методики
навчання технологічного практикуму у процесі підготовки учителів технологій, критерії, принципи.
A problem trainings of pedagogical personnels, which will be able to work in the conditions of rapid change of technological processes and answer the queries of society, is actual and needs the decision. The article describes the theoretical and methodological basis for the formation of the content and methods of teaching technological practical work in the process of teacher training technologies.
Проблема подготовки педагогических кадров, которые смогут работать в условиях быстрого изменения технологических процессов и отвечать запросам общества, является актуальной и требует решения. В статье раскрываются теоретические и методические основы формирования содержания и методики обучения технологического практикума в процессе подготовки учителей технологий.