Для визначення змісту сучасної професійної і природничо наукової підготовки майбутнього вчителя трудового навчання потрібно зрозуміти теоретичні основи їх становлення та розвитку. Зміст професійної підготовки проходив певні етапи становлення, що було зумовлено економічними,
соціальними та політичними змінами в країні, а також змінами самого змісту трудового навчання. Упродовж цих етапів було здійснено різноманітні заходи щодо його вдосконалення. У статті розкрито особливості формування змісту професійної і природничо-наукової підготовки майбутніх учителів трудового навчання на різних етапах історичного розвитку країни та визначено основні напрямки
подальшого дослідження цієї проблеми.
In the article the features of forming of maintenance of professional and naturally-scientific preparation of future teachers of labour teaching are exposed on the different stages of historical development of country, and basic directions of further research of this problem are certain.
Для определения содержания современной профессиональной и естественно научной подготовки
будущего учителя трудового обучения нужно понять теоретические основы их становления и развития. Содержание профессиональной подготовки проходило определенные этапы становления, которое было предопределено экономическими, социальными и политическими изменениями в стране, а также изменениями самого содержания трудового обучения. На протяжении этих этапов были осуществлены разнообразные мероприятия по его совершенствованию. В статье раскрыты
особенности формирования содержания профессиональной и естественно-научной подготовки
будущих учителей трудового обучения на разных этапах исторического развития страны, и определены основные направления дальнейшего исследования этой проблемы.