У статті розглядається проблема визначення змісту методичної підготовки вчителів технології
з позицій морфології. Аналізується зміст підручників і навчальних посібників, в яких відображаються підходи їх авторів до визначення змісту методичної підготовки майбутніх фахівців освітньої галузі “Технології”. Вивчення студентами циклу методичних дисциплін, у якому курс теорія і методика технологічної освіти посідає провідне місце, має забезпечити високий рівень їх методичної підготовки
у вищому педагогічному навчальному закладі. Тому морфологічний підхід до визначення змісту методичної підготовки майбутніх фахівців передусім пов’язаний з аналізом структури і змісту
методичних знань, викладених у підручниках і посібниках для студентів і вчителів, оскільки саме у них
конкретизується зміст методичної підготовки вчителя технологій.
In the article the problem of determination of maintenance of methodical preparation of teachers of technology is examined from positions of morphology. Maintenance of textbooks and train aid, in that going of their authors is reflected near determination of maintenance of methodical preparation of future specialists of educational industry of “Technology", is analysed. The study of cycle of methodical disciplines, in which course a theory and methods of technological education occupies a leading place, students must provide a high level
them methodical preparation in higher pedagogical educational establishment. Therefore the morphological going near determination of maintenance of methodical preparation of future specialists is foremost related to the analysis of structure and maintenance of methodical knowledge, викладених in textbooks and manuals for students and teachers, as exactly for them maintenance of methodical preparation of teacher of technologies is specified.
В статье рассматривается проблема определения содержания методической подготовки учителей технологии с позиций морфологии. Анализируется содержание учебников и учебных пособий, в которых отражены (нашли отражение) подходы их авторов к определению содержания методической
подготовки будущих специалистов образовательной отрасли “Технологии”. Изучение студентами цикла методических дисциплин, в котором курс теория и методика технологического образования
занимает ведущее место, должно обеспечить высокий уровень их методической подготовки в высшем
педагогическом учебном заведении. Поэтому морфологический подход к определению содержания
методической подготовки будущих специалистов прежде всего связан с анализом структуры и содержания методических знаний, изложенных в учебниках и пособиях для студентов и учителей, поскольку именно в них конкретизируется содержание методической подготовки учителя технологий.