ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кузьменко, Ю. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T08:31:56Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T08:31:56Z | |
dc.date.issued | 2015 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Кузьменко Ю. В. Підготовка майбутніх учителів трудового навчання як складова формування трудових ресурсів (1950-1957 рр.) / Ю. В. Кузьменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 133-140. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8219 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається специфіка професійної освіти майбутніх вчителів трудового навчання у вищих навчальних закладах України у період з 1950 по 1957 роки. Цей часовий відрізок можна охарактеризувати як період розвитку трудової та техніко-технологічної підготовки педагогів, що відповідало соціально-економічним та політичним орієнтирам формування трудових ресурсів УРСР. Особливу увагу під час дослідження було приділено нормативно-правовим документам, які не тільки окреслювали шляхи формування трудових ресурсів, а й регламентували результативно-цільову гуманістичну й практичну спрямованість освітнього простору на забезпечення професійного розвитку фахівців з трудової підготовки. | |
dc.description.abstract | The peculiarities of gaining professional education by future handicraft teachers in Ukrainian higher educational establishments (during 1950-1957) are viewed In the given article. This period of time can be characterized as a period of handicraft and technological development that conformed to social-economic and political key points of USSR labor resources formation. During the investigation a particular attention was paid to statutory and regulatory documents, which not only regulated the ways of forming of qualified labor resources, but outlined effective and objective humanistic, academic and practical orientation of educational sphere that was directed to professional specialists of labor training support. | |
dc.description.abstract | В данной статье рассматривается специфика профессиональной подготовки будущих учителей трудового обучения в высших учебных заведениях Украины в период с 1950 по 1957 годы. Этот временной отрезок можно охарактеризовать как период развития трудовой и технико- технологической подготовки педагогов, что соответствовало социально-экономическим и политическим ориентирам формирования трудовых ресурсов УССР. Особое внимание в ходе исследования было уделено нормативно-правовым документам, которые не только указывали на пути формирования трудовых ресурсов, но и регламентировали результативно-целевую гуманистическую и практическую направленность образовательного пространства на обеспечение профессионального развития специалистов c трудовой подготовки. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | професійна освіта | |
dc.subject | підготовка майбутніх вчителів трудового навчання | |
dc.subject | робоча сила | |
dc.subject | трудові ресурси | |
dc.subject | народна освіта | |
dc.subject | professional education | |
dc.subject | training of future handicraft teachers | |
dc.subject | labor resources | |
dc.subject | public education | |
dc.subject | профессиональное образование | |
dc.subject | подготовка будущих учителей трудового обучения | |
dc.subject | рабочая сила | |
dc.subject | трудовые ресурсы | |
dc.subject | народное образование | |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів трудового навчання як складова формування трудових ресурсів (1950-1957 рр.) | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |