Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Підготовка майбутніх учителів трудового навчання як складова формування трудових ресурсів (1950-1957 рр.)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьменко, Ю. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:31:56Z
dc.date.available 2015-09-22T08:31:56Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Кузьменко Ю. В. Підготовка майбутніх учителів трудового навчання як складова формування трудових ресурсів (1950-1957 рр.) / Ю. В. Кузьменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 133-140. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8219
dc.description.abstract У статті розглядається специфіка професійної освіти майбутніх вчителів трудового навчання у вищих навчальних закладах України у період з 1950 по 1957 роки. Цей часовий відрізок можна охарактеризувати як період розвитку трудової та техніко-технологічної підготовки педагогів, що відповідало соціально-економічним та політичним орієнтирам формування трудових ресурсів УРСР. Особливу увагу під час дослідження було приділено нормативно-правовим документам, які не тільки окреслювали шляхи формування трудових ресурсів, а й регламентували результативно-цільову гуманістичну й практичну спрямованість освітнього простору на забезпечення професійного розвитку фахівців з трудової підготовки.
dc.description.abstract The peculiarities of gaining professional education by future handicraft teachers in Ukrainian higher educational establishments (during 1950-1957) are viewed In the given article. This period of time can be characterized as a period of handicraft and technological development that conformed to social-economic and political key points of USSR labor resources formation. During the investigation a particular attention was paid to statutory and regulatory documents, which not only regulated the ways of forming of qualified labor resources, but outlined effective and objective humanistic, academic and practical orientation of educational sphere that was directed to professional specialists of labor training support.
dc.description.abstract В данной статье рассматривается специфика профессиональной подготовки будущих учителей трудового обучения в высших учебных заведениях Украины в период с 1950 по 1957 годы. Этот временной отрезок можно охарактеризовать как период развития трудовой и технико- технологической подготовки педагогов, что соответствовало социально-экономическим и политическим ориентирам формирования трудовых ресурсов УССР. Особое внимание в ходе исследования было уделено нормативно-правовым документам, которые не только указывали на пути формирования трудовых ресурсов, но и регламентировали результативно-целевую гуманистическую и практическую направленность образовательного пространства на обеспечение профессионального развития специалистов c трудовой подготовки.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject професійна освіта
dc.subject підготовка майбутніх вчителів трудового навчання
dc.subject робоча сила
dc.subject трудові ресурси
dc.subject народна освіта
dc.subject professional education
dc.subject training of future handicraft teachers
dc.subject labor resources
dc.subject public education
dc.subject профессиональное образование
dc.subject подготовка будущих учителей трудового обучения
dc.subject рабочая сила
dc.subject трудовые ресурсы
dc.subject народное образование
dc.title Підготовка майбутніх учителів трудового навчання як складова формування трудових ресурсів (1950-1957 рр.) ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics