У статті розглядаємо риторичну компетенцію з точки зору мотивації до кар’єрного зростання майбутніх інженерів. Обґрунтовуємо, що риторичні компетенції обумовлюють кар’єрні цінності та можливості й зацікавленість майбутніх фахівців. Підготувати майбутнього інженера, формувати
його риторичні компетенції, мотивувати до кар’єрного зростання ще в період навчання може лише творчо активний викладач, практично-риторична діяльність якого характеризується оригінальністю методики викладання.
The article inquestion is rhetorical competence from the point of view of motivationt ocareer development of future engineers. Substantiate that rhetorical competence determine career value sand
opportunities and the interest of future specialists. to prepare a future engineer, form him rhetorical competenses, to explain to the quarry increase yet in the period of studies an active teacher practicallyrhetorical activity of which is characterized by originality of teaching methods can only creatively.
В статье рассматриваем риторическую компетенцию с точки зрения мотивации к карьерному росту будущих инженеров. Обосновываем, что риторические компетенции обусловливают карьерные
ценности, возможности и заинтересованность будущих специалистов. подготовить будущего
инженера, формировать его риторические компетенции, мотивировать к карьерному росту еще в
период обучения может лишь творчески активный преподаватель, практически-риторическая
деятельность которого характеризуется оригинальностью методики преподавания.