У статті проаналізовано зміст професійної підготовки майбутніх вчителів технологій за спеціалізацією “Позашкільна освіта. Декоративно-прикладна творчість”. Специфіка їх професійної підготовки полягає у тому, що основу блоку науково-предметної підготовки складають дисципліни
декоративно-прикладного напряму, які передбачають не лише теоретичне оволодіння знаннями з різних
видів художніх промислів, але й набуття практичних умінь та навичок, самостійне виготовлення різних
виробів. Автором обґрунтовується необхідність залучення нових ресурсів, для підвищення рівня професійної підготовки майбутніх вчителів технологій, а саме використання музейних засобів, як джерела морально-духовних традицій минулого нашого народу.
The article contains the analysis of content of vocational training of future technology teachers majoring in out-of-school education and decorative and applied creative activity. Their vocational training specific is in decorative and applied direction of subjects which form the basis of scientific and subject training and provide not only theoretical knowledge on artisanal handicraft but also obtaining of practical skills and making of
different things with one’s hands. The author substantiated the necessity of involvement of new resources to
increase the level of vocational training of future technology teachers, in particular, through the museums as sources of the past moral and spiritual traditions of our nation.
В статье проанализировано содержание профессиональной подготовки будущих учителей технологий по специальности “Внешкольное образование. Декоративно-прикладное творчество”.
Специфика их профессиональной подготовки заключается в том, что основу блока научно-предметной
подготовки составляют дисциплины декоративно-прикладного направления, которые предусматривают не только теоретическое овладение знаниями по различным видам художественных
промыслов, но и приобретения практических умений и навыков, самостоятельное изготовление
различных изделий. Автором обосновывается необходимость привлечения новых ресурсов для
повышения уровня профессиональной подготовки будущих учителей технологий, а именно использование музейных средств как источника морально-духовных традиций прошлого нашего народа.