У статті розглядається процес формування складової академічної компетентності майбутніх викладачів професійного навчання та наявність достатнього вихідного рівня розвитку особистості для підвищення мотивації до навчання й рівня мотивації, умовою якої є подальший розвиток особистості.
Доведено, що освітні компетенції визначаються на основі головних цілей освіти, структурного подання
соціального досвіду й досвіду особистості, а також основних видів діяльності майбутнього викладача
професійного навчання, що дозволяють йому опановувати накопичений соціальний досвід, отримати навички життя і практичної діяльності в суспільстві: загальнокультурна, навчально-пізнавальна, інформаційна та комунікативна Зазначено, що у процесі формування академічної компетентності майбутніх викладачів професійного навчання важливу роль відіграє мотиваційна готовність до навчально-пізнавальної діяльності.
The article deals with the process of forming part of the academic competence of future teachers of vocational training and the availability of the initial level of personal development to enhance the motivation to learn and level of motivation the condition of which is a further development of the individual.
It is proved that educational competencies define on the basis of the main purpose of education, structural representation of the social experience and the experience of the individual, as well as the main
activities of the future teacher of vocational training, that allow him to acquire social experience of life, get a
life skills and practical activity in society: general cultural, educational and cognitive, informational and communicational.
It is noted that in the process of forming academic competence of future teachers of vocational training a motivational readiness plays the important role for educational and cognitive activity.
В статье рассматривается процесс формирования составляющей академической компетентности будущих преподавателей профессионального обучения и наличие достаточного исходного уровня развития личности для повышения мотивации к обучению и уровня мотивации условием которой является дальнейшее развитие личности. Доказано, что образовательные компетенции определяются на основе главных целей
образования, структурного представления социального опыта и опыта личности, а также основных
видов деятельности будущего преподавателя профессионального обучения, позволяющих ему
овладевать накопленный социальный опыт, получить навыки жизни и практической деятельности в
обществе: общекультурная, учебно-познавательная, информационная и коммуникативная. Отмечено, что в процессе формирования академической компетентности будущих
преподавателей профессионального обучения играет мотивационная готовность к учебно-познавательной деятельности.