У статті розкрито можливості впровадження спецкурсу “Основи споживчих знань” у навчальний процес підготовки майбутніх учителів технологій до формування культури споживання в учнів як одного зі шляхів удосконалення професійної підготовки. Автор привертає увагу до проблеми
впровадження споживчої освіти; актуалізує питання практичної підготовки вчителів технологій у
ВНЗ; обґрунтовує зміст спецкурсу “Основи споживчих знань” у системі підготовки майбутніх учителів технологій до формування культури споживання в учнів.
The article reveals the possibility of introduction of the course “Fundamentals of consumer knowledge” in the educational process of preparation of future teachers of technology to build the culture of consumption among students as one of the ways to improve training. The author draws attention to the problem of implementing consumer education; actualizes the practical training of teachers of technology in the
UNIVERSITY substantiated the content of the course “Fundamentals of consumer knowledge” in the training of future teachers of technology to build the culture of consumption among students.
В статье раскрыты возможности внедрения спецкурса “Основы потребительских знаний” в учебный процесс подготовки будущих учителей технологий к формированию культуры потребления у учащихся как одного из путей совершенствования профессиональной подготовки. Автор привлекает внимание к проблеме внедрения потребительского обучения; актуализирует вопросы практической
подготовки учителей технологий в вузе; обосновывается содержание спецкурса “Основы потребительских знаний” в системе подготовки будущих учителей технологий к формированию культуры потребления учащихся.