У статті обґрунтовується значення курсу “Основи дизайну на уроках технологій” як засобу формування естетичної культури майбутніх учителів технології, розкривається його зміст, аналізуються і конкретизуються основні його тематичні складові. Запропоновані основні методичні підходи до вивчення цієї дисципліни. Дослідження показало, що в процесі вивчення цього курсу у
майбутніх учителів технологій розвивається художньо-конструкторське мислення, формується система знань та умінь оволодівати різними видами словесного та колірно-графічного проектування за допомогою традиційних та електронних засобів навчання.
In the article the value of course of design “Basis is grounded on the lessons of technologies” as facilities of forming of aesthetic culture of future teachers of technology, his maintenance opens up, his basic thematic constituents are analysed and specified. The basic methodical going is offered near the study of this
discipline. Research showed that in the process of study of this course for the future teachers of technologies
developed artistically-designer thought, the system of knowledge and abilities to seize the different types of the verbal and colour-graphic planning by means of traditional and electronic facilities of studies is formed.
В статье обосновывается значение курса “Основы дизайна на уроках технологий” как средства
формирования эстетической культуры будущих учителей технологии, раскрывается его содержание,
анализируются и конкретизируются основные его тематические составляющие. Предложены
основные методические подходы к изучению этой дисциплины. Исследование показало, что в процессе
изучения этого курса у будущих учителей технологий развивается художественно-конструкторское
мышление, формируется система знаний и умений овладевать разными видами словесного и цветово-
графического проектирования с помощью традиционных и электронных средств обучения.