У статті розкрито суть позаурочної діяльності. Висвітлено значення позаурочної предметно-
перетворювальної діяльності в процесі розвитку особистості учня. Розглянуто види предметно-перетворювальної діяльності та їх вплив на школярів. Відмічено основні її функції та вплив їх реалізації на всебічний розвиток учнів. Зосереджено увагу на важливості врахування особливостей видів
позаурочної предметно-перетворювальної діяльності в процесі підготовки майбутнього вчителя
технологій.
The article deals with the essence of extracurricular activity. The significance of extracurricular objecttransforming
activity in the process of pupil’s personality development is highlighted. Types of objecttransforming activity and their influence on schoolchildren are considered. The main functions of objecttransforming activity and the impact of their realization on pupil’s all-round development are described. The
importance of taking into consideration the characteristics of types of extracurricular object-transforming
activity in the process of future Technology teacher training is focused on.
В статье раскрывается понятие внеурочной деятельности. Освещены значение внеурочной предметно-преобразовательной деятельности в процессе развития личности ученика. Рассмотрены виды предметно-преобразовательной деятельности и их влияние на школьников. Отмечено основные ее функции и влияние их реализации на всестороннее развитие учащихся. Сосредоточено внимание на
важности учета особенностей видов внеурочной предметно-преобразовательной деятельности в
процессе подготовки будущего учителя технологии.