Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості використання досвіду країн Північної Європи у процесі становлення реформи вищої педагогічної школи в Україні (на прикладі підготовки майбутніх учителів технологій)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Жерноклєєв, І. В. uk_UA
dc.contributor.author Ходорівська, К. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:26:41Z
dc.date.available 2015-09-22T08:26:41Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Жерноклєєв І. В. Особливості використання досвіду країн Північної Європи у процесі становлення реформи вищої педагогічної школи в Україні (на прикладі підготовки майбутніх учителів технологій) / І. В. Жерноклєєв, К. В. Ходорівська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 112-116. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8156
dc.description.abstract У статті проаналізовано досягнення країн Північної Європи у реформуванні власних освітніх систем. На основі вітчизняних і зарубіжних наукових джерел визначено складові успіху впровадження у північноєвропейському і європейському освітньому просторі реформ у галузі технологічної освіти та можливості їх творчого впровадження в освітню практику вищої педагогічної школи України.
dc.description.abstract The article analyzes the achievements of the Nordic countries in reforming of their own education systems. Based on domestic and foreign scientific sources, it was identified the components of successful implementation the reforms of technological education on the Nordic and European educational space and possibilities of their creative implementation into educational practice of Ukrainian higher pedagogical school.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject зарубіжний досвід
dc.subject технологічна освіта
dc.subject учитель технологій
dc.subject компетентність
dc.subject освітні стандарти
dc.subject international experience
dc.subject technological education
dc.subject teacher of technology
dc.subject competence
dc.subject educational standards
dc.title Особливості використання досвіду країн Північної Європи у процесі становлення реформи вищої педагогічної школи в Україні (на прикладі підготовки майбутніх учителів технологій) ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics