ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гуревич, Р. С.![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T08:26:41Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T08:26:41Z | |
dc.date.issued | 2015 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Гуревич, Р. С. Інтеграція наукових знань у підготовці майбутнього вчителя технологій / Р. С. Гуревич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 97-103. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8152 | |
dc.description.abstract | Розглядаються сучасні тенденції підготовки учителя технологій, засновані на ідеях інтеграції техніки та технології в навчанні. Розкриваються шляхи інтеграції навчальних предметів і умови, необхідні для такої діяльності. | |
dc.description.abstract | Modern tendencies of vocational training teachers’ preparation, based on the ideas of integration of science and technology, education and production as well as the idea of changing the contents of education, are studied. The ways of integrating subjects and the conditions of this integration are defined. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | інтеграція | |
dc.subject | інтеграція | |
dc.subject | учитель технологій (трудового навчання) | |
dc.subject | зміст освіти | |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | |
dc.subject | рівні дидактичної інтеграції | |
dc.subject | integration | |
dc.subject | technology teacher (labor studies) | |
dc.subject | educational content | |
dc.subject | interdisciplinary communication | |
dc.subject | didactic level integration | |
dc.title | Інтеграція наукових знань у підготовці майбутнього вчителя технологій | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |