Abstract:
Автор описує шляхи організації туристсько-краєзнавчої діяльності в школі та педагогічні умови формування соціально-комунікативної активності підлітків загальноосвітніх навчальних закладів.
Автор описывает пути организации туристско-краеведческой работы в школе и педагогические условия формирования социально-коммуникативной активности подростков общеобразовательных учебных учреждений.
The ways of touristic local activity organization in secondary school are described; pedagogical conditions of forming teenagers' social-communicative activity are pointed out.
Description:
1. Грабовський С. Громадяни та ідіоти // Україна. – 2004. - № 10. - С. 10.
2. Національна програма „Діти України” Указ Президента України від 18 січня 1996 року № 63/96 // Зб. міжнар.документів та нормат.-правових актів України з питань соціально-правового захисту дітей / М-во юстиції України; Редкол.: С.Станік (голова) та ін.. - 2-ге вид., доп. - К., 2001. - С. 147-167. Частина 2.
3, Закон України „Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні ” із змінами і доповненнями, внесеними Законами України // Зб. між нар.документів та нормат.-правових актів України з питань соціально-правового захисту дітей / М-во юстиції України; Редкол.: С.Станік (голова) та ін. - 2-ге вид.. доп. – К., 2001. – С. 321-330. Частина 1.
4. Конституція України. Прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 року. – К., 1997.
5. Указ Президента України від 27 квітня 1999року „Про заходи щодо розвитку духовності, захисту моралі та формування здорового способу життя” ( Із змінами, внесеними згідно з Указом Президента України № 1195/ 99 від 17 вересня 1999 р.)
6. Закон України „Про загальну середню освіту” // Відомості Верховної Ради. - 1999. - № 28. - Ст. 230.
7. Указ Президента України від 6 жовтня 1999 р. „Про першочергові заходи щодо реалізації державної молодіжної політики та підтримки молодіжних громадських організацій”
8. Закон України „Про Загальнодержавну програму підтримки молоді на 2004-2008 роки”, прийнята Верховною Радою 10 липня 2003 року.
9. Державний стандарт загальної освіти в Україні. Проект. – К.: Ґенеза, 1997.
10. Сухомлинський О.В. Разговор с молодым директором школы. М. - Просвещение. – 1973. – 204 с.
11. Сотниченко Л.А. Человеческое общение в интерпретациях современной западной философии ( Критический анализ). К.- Наукова думка. - 1990. - 110с.
12.. Закон України „Про освіту” // Зб. міжнар.документів та нормат.-правових актів України з питань соціально-правового захисту дітей / М-во юстиції України; Редкол.: С.Станік (голова) та ін.. – 2-ге вид., доп. - К., 2001. – С. 6-36. Частина 1.
13. Національна програма „Освіта” ( Україна ХХ1 століття ).
14. Формування здорового способу життя української молоді: стан, проблеми та перспективи: Щорічна доповідь Президентові України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів про становище молоді в Україні ( за підсумками 2002р.) / О.Р.Артюх. О.М.Балакірєва та ін.; Державний комітет України в справах сім’ї та молоді. – К., 2003. – 249 с.
15. Соціологія: терміни, поняття, персоналії.// Навч.словник-довідник / За заг.ред. В.М.Пічі. - К.: „Каравела, Львів: Новий Світ. – 2000”, 2002. - 480с.
16. Киричук В.О. Психолого-педагогічні умови стимулювання соціально-комунікативної активності старшокласників. Автореф. дис...канд.пед.наук. - Київ. - 1997. - 18 арк.
17. Братимов О.В., Горский Ю.М., Делягин М.Г., Коваленко А.А. Практика глобализации: Игры и правила новой эпохи. – М.: ИНФРА – М., 2000. – 344с.
18. Coolly Ch. Social Organization, New York, Scribner’s.
19. Foucault M. Le Souci de soi. NRF – Gallimard, 1984, pp. 57-62.
20. Habermas J. On systematically distorted communication // Inquiry, vol.13, pp. 205-218.