У статті розглянуті питання конкретної методики вивчення властивостей особистості учня, представлена відповідна “Карта стилів”, до якої включені наступні чинники: спосіб розумової діяльності(аналітичний або синтетичний); тип діяльності(імпульсний або рефлексія), тип сприйняття(візуальний, аудіальний або кінестетичний(тілесний)).
В статье рассмотрены вопросы конкретной методики изучения свойств личности ученика, представлена соответствующая “Карта стилей”, к которой включены следующие факторы: способ умственной деятельности (аналитический или синтетический); тип деятельности (импульсный или рефлексия), тип восприятия (визуальный, аудиальний или кинестетичний
(телесный)).
In the articles considered of question of concretemethod of study of properties of personality of student, the proper “Card of styles”, which the followings factors are included to, is presented: method of intellection (analytical or synthetic); types of activity (impulsive or reflection), types of perception (visual, corporal).