Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Синергетичний підхід до вдосконалення змісту фізичної освіти в загальноосвітній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сальник, І. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-15T10:07:23Z
dc.date.available 2015-09-15T10:07:23Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Сальник І. В. Синергетичний підхід до вдосконалення змісту фізичної освіти в загальноосвітній школі / І. В. Сальник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 250-256. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8102
dc.description.abstract У статті розглядаються сучасні проблеми, які визначають необхідність використання в системі освіти синергетичного підходу. Зазначається, що методологічні принципи синергетики широко використовуються в усіх галузях наук. З метою формування в учнів уявлень про єдину постнекласичну сучасну картину світу та для реального оволодіння новим рівнем природознавства учням та педагогам слід опановувати мову цього рівня. Завдяки чому можливе якісно інше мислення.
dc.description.abstract В статье рассматриваются современные проблемы, которые определяют необходимость использования в системе образования синергетического похода. Отмечается, что методологические принципы синергетики широко используются во всех отраслях науки. С целью формирования у учащихся представлений о единой постнеклассической современной картине мира и для реального овладения новым уровнем естествознания учащимся и педагогам необходимо освоить язык этого уровня, благодаря чему возможно качественно новое мышление.
dc.description.abstract The article considers contemporary issues that determine the need of using synergistic approach in education system. It is noted that methodological principles of synergy are widely use in all spheres of science. Students and teachers should master the languageat this level in order to develop students’ notions about one postnonclassical modern view of the world and for real mastering a new level of natural science, making it possible a qualitatively different thinking.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject синергетика
dc.subject некласичне природознавство
dc.subject постнекласичне природознавство
dc.subject ентропійно-синергетичне сканування
dc.subject еволюційно-синергетичний рівень
dc.subject synergy
dc.subject non-classical science
dc.subject рostnonclassical science
dc.subject entropy-synergistic scan
dc.subject synergistic evolutionary level
dc.title Синергетичний підхід до вдосконалення змісту фізичної освіти в загальноосвітній школі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу