Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Застосування аксіологічного підходу до формування ключових компетентностей учнів у процесі вивчення фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ліскович, О. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-15T10:07:21Z
dc.date.available 2015-09-15T10:07:21Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Ліскович О. В. Застосування аксіологічного підходу до формування ключових компетентностей учнів у процесі вивчення фізики / О. В. Ліскович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 154-159. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8084
dc.description.abstract У статті досліджено методику формування особистісного компоненту ключових компетентностей учнів у процесі вивчення фізики. Доведено, що наявність цінностей, ціннісних орієнтацій у його складі зумовлює необхідність застосування аксіологічного підходу в навчанні. Визначено перелік цінностей, що входять до складу навчально-пізнавальної, інформаційної та здоров’язбережувальної компетентності учня, та методику їх формування.
dc.description.abstract В статье исследовано методику формирования личностного компонента ключевых компетентностей учащихся в процессе изучения физики. Доказано, что наличие ценностей, ценностных ориентаций в его составе приводит к необходимости применения аксиологического подхода в обучении. Определен перечень ценностей, входящих в состав учебно-познавательной, информационной и здоровьесберегательной компетентностей учащихся, а также методика их формирования.
dc.description.abstract In the article was investigated the methods of forming personal component of the key competencies of students in the process of studying physics. It is proved that the existence of values, system of values in its structure cause the necessity of using axiological approach in the study. It is determined the list of values that are part of teaching and learning, informational and health saving competencies of a student, and the method of their formation.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject ключова компетентність
dc.subject аксіологічний підхід
dc.subject цінності
dc.subject навчально-пізнавальна компетентність
dc.subject інформаційна компетентність
dc.subject здоров’язбережувальна компетентність
dc.subject ключевая компетентность
dc.subject аксиологический подход
dc.subject ценности
dc.subject учебно-познавательная компетентность
dc.subject информационная компетентность
dc.subject здоровьесберегательная компетентность
dc.subject key competencies
dc.subject axiological approach
dc.subject values
dc.subject teaching and learning competence
dc.subject informational competence
dc.subject health saving competence
dc.title Застосування аксіологічного підходу до формування ключових компетентностей учнів у процесі вивчення фізики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу