ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ліскович, О. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-09-15T10:07:21Z | |
dc.date.available | 2015-09-15T10:07:21Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Ліскович О. В. Застосування аксіологічного підходу до формування ключових компетентностей учнів у процесі вивчення фізики / О. В. Ліскович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 154-159. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8084 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено методику формування особистісного компоненту ключових компетентностей учнів у процесі вивчення фізики. Доведено, що наявність цінностей, ціннісних орієнтацій у його складі зумовлює необхідність застосування аксіологічного підходу в навчанні. Визначено перелік цінностей, що входять до складу навчально-пізнавальної, інформаційної та здоров’язбережувальної компетентності учня, та методику їх формування. | |
dc.description.abstract | В статье исследовано методику формирования личностного компонента ключевых компетентностей учащихся в процессе изучения физики. Доказано, что наличие ценностей, ценностных ориентаций в его составе приводит к необходимости применения аксиологического подхода в обучении. Определен перечень ценностей, входящих в состав учебно-познавательной, информационной и здоровьесберегательной компетентностей учащихся, а также методика их формирования. | |
dc.description.abstract | In the article was investigated the methods of forming personal component of the key competencies of students in the process of studying physics. It is proved that the existence of values, system of values in its structure cause the necessity of using axiological approach in the study. It is determined the list of values that are part of teaching and learning, informational and health saving competencies of a student, and the method of their formation. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | ключова компетентність | |
dc.subject | аксіологічний підхід | |
dc.subject | цінності | |
dc.subject | навчально-пізнавальна компетентність | |
dc.subject | інформаційна компетентність | |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетентність | |
dc.subject | ключевая компетентность | |
dc.subject | аксиологический подход | |
dc.subject | ценности | |
dc.subject | учебно-познавательная компетентность | |
dc.subject | информационная компетентность | |
dc.subject | здоровьесберегательная компетентность | |
dc.subject | key competencies | |
dc.subject | axiological approach | |
dc.subject | values | |
dc.subject | teaching and learning competence | |
dc.subject | informational competence | |
dc.subject | health saving competence | |
dc.title | Застосування аксіологічного підходу до формування ключових компетентностей учнів у процесі вивчення фізики | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |