Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Відповідальність як одна із внутрішньоособистісних структурних детермінант соціально-комунікативної активності підлітків

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петько, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2015-09-15T07:28:06Z
dc.date.available 2015-09-15T07:28:06Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Петько Л.В. Відповідальність як одна із внутрішньоособистісних структурних детермінант соціально-комунікативної активності підлітків / Л.В.Петько // Педагогіка вищої та середньої школи. – Кривий Ріг : КДПУ, 2008. – Вип. 20. – C. 180–187. Pet'ko L.V. Vidpovidal'nist' jak odna iz vnutrishn'oosobystisnyh strukturnyh determinant social'no-komunikatyvnoi' aktyvnosti pidlitkiv [Responsibility as one of the inner-personal determinations of social and communicative activity teenagers’] / L.V. Pet'ko // Pedagogika vyshhoi' ta seredn'oi' shkoly. – Kryvyj Rig : KDPU, 2008. – Vyp. 20. – S. 180–187. uk_UA
dc.identifier.issn 2304-4470
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8060
dc.description 1. Абульханова-Славская К.А. Типология активности личности // Психологический журнал. – 1985. – Т. 6. – С. 3–18. 2. Абульханова-Славская К.А. Философское наследие Карла Маркса в современной психологической науке // Психологический журнал. – 1983. – Т. 4. – № 4. – С. 13–22. 3. Макаренко А.С. Педагогічна поема // Твори: в 7-ми т. – К.: Рад. школа, 1953. – Т. 1. – 425 с. 4. Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии. – М., 1973. – 424 с. 5. Братимов О.В. Практика глобализации: Игры и правила новой эпохи / Ю.М. Горский, М.Г. Делягин; Інститут проблем глобализации (ИПРОГ). – М.: Издательский Дом „ИНФРА”. – М., 2000. – 343 с. 6. Указ Президента України від 15 березня 2002р. „Про невідкладні додаткові заходи щодо зміцнення моральності в суспільстві та утвердження здорового способу життя” // Офіційний вісник України, 2002. – № 12. – Ст. 555. 7. Сухинская Л.А. Возложение и принятие ответственности в условиях групповой деятельности // Психологическая теория коллектива. – М., 1979. – С. 94–95. 8. Мальковская Т.Н. Воспитание социальной активности старших школьников: Дис. … доктора пед. наук; – Захищена 20.06.1974. – Л., 1974. – 518 с. 9.Петровский А.В. К построению социально-психологической теории коллектива // Вопросы философии. – 1973. – № 12. – С. 71–81. 10. Ратников В.П. Коллективность как сущность социализации отношений в социалистическом обществе // Науч. докл. высш. школы. Филос. науки. – 1982. – № 3. – С. 3–10. 11. Шахмуратов Р.Р. Формирование коллективистской ответственности как фактор укрепления трудовой дисциплины: Автореф. канд. ... философ. наук: 09.00.02 / МГУ им. М.В. Ломоносова. – М., 1985. – 25 с. 12. Тернопільська В.І. Формування соціальної відповідальності старшокласників у позанавчальній виховній діяльності: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07; – Захищена 16.04.2003; Затв. 08.10.2003. – Житомир. – 2003. – 240 с. – Бібліогр.:с.159–180. 13. Абдюкова Н.В. Психологічні особливості соціалізації сучасного підлітка: Автореф. дис. ... канд. психол. наук / Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. – К., 2000. – 16 с. 14. Молодь і дозвілля: Теорія, методика і практика роботи з підлітками та молоддю за місцем проживання / Безпалько О.В., Годлевська А.І., Карпенко О.Г. та ін. – К.: А.Л.Д., 1996. – Вип.2. – 208 с. 15. Ануфриев Е.А. Социальная роль и активность личности. – М.: Изд-во Моск. ун-та. – 1971. – 152 с. 16. Надирашвили Ш.А. Установка и деятельность. – Тбилиси: Мсцниереба, 1987. – 361 с. 17. Рогов Е.И. Активность подростка в системе коллективных взаимоотношений в спортивных командах: Дис. … канд. психол. наук: 19.00.07. – М., 1985. – 167 с. uk_UA
dc.description.abstract У статті окреслюється розуміння відповідальності як однієї з моральних якостей особистості школярів шляхом залучення їх до туристсько-краєзнавчої роботи, проектування особистісного розвитку учня загальноосвітнього навчального закладу. uk_UA
dc.description.abstract The article is discovered understanding of „responsibility” of teenager’s personality in process of touristic activity in the educational process in the comprehensive school. uk_UA
dc.description.abstract В статье описывается понимание ответственности как одного из моральных качеств личности школьника путём задействования его в туристско-краеведческую работу, проектирования личностного развития ученика общеобразовательного учебного заведения. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кривий Ріг : КДПУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject відповідальність uk_UA
dc.subject туристсько-краєзнавча діяльність uk_UA
dc.subject соціально-комунікативна активність uk_UA
dc.subject підліток uk_UA
dc.subject взаємовідносини uk_UA
dc.subject responsibility uk_UA
dc.subject touristic activity uk_UA
dc.subject teenager uk_UA
dc.subject social-communicative activity uk_UA
dc.subject development of personality uk_UA
dc.subject relationship uk_UA
dc.subject ответственность uk_UA
dc.subject туристско-краеведческая работа uk_UA
dc.subject социально-коммуникативная активность uk_UA
dc.subject подросток uk_UA
dc.subject взаимоотношения uk_UA
dc.subject.classification 159.947.23-053.6:908 uk_UA
dc.title Відповідальність як одна із внутрішньоособистісних структурних детермінант соціально-комунікативної активності підлітків uk_UA
dc.title.alternative Responsibility as one of the inner-personal determinations of social and communicative activity teenagers’ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу