Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтелектуальне виховання студентів педагогічних ВНЗ засобами іноземної мови у позанавчальній роботі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петько, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2015-09-02T12:52:08Z
dc.date.available 2015-09-02T12:52:08Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Петько Л.В. Інтелектуальне виховання студентів педагогічних ВНЗ засобами іноземної мови у позанавчальній роботі / Л.В.Петько // Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. пр. – Кривий Ріг : КДПУ, 2011. – Вип. 31. – С. 338–343. Pet'ko L.V. Intelektual'ne vyhovannja studentiv pedagogichnyh VNZ zasobamy inozemnoi' movy u pozanavchal'nij roboti [Intellectual education of students of pedagogical universities by means of a foreign language in out-of-class activities] // Pedagogika vyshhoi' ta seredn'oi' shkoly: zb. nauk. pr. – Kryvyj Rig : KDPU, 2011. – Vyp. 31. – S. 338–343. uk_UA
dc.identifier.issn 2304-4470
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7971
dc.description 1. Гельфман Э., Холодная М. Психодидактика школьного ученика. Интеллектуальное воспитание учащихся. – СПб. : Питер, 2006. – 384 с. : ил. 2. Лурия А. Р. Язык и сознание. М. : Изд-во Московского ун-та, 1979. 3. Кочубеева Л.А., Миронов В.В., Стоялова М. Л. Соционика. Семантика информационных аспектов. – СПб. : Астер Х, 2006. 4. Рожина Л. Н. Развитие эмоционального мира личности. Минск : Высшая школа, 2003. 5. Теплов Б. М. Психология музыкальных способностей. – М. : Изд-во АПН РСФСР, 1947. 6. Удалова Е. А., Бескова Л.А. Уроки соционики, или Самое главное, чему нас не научили в школе. – М. : АСТ: Астель, 2003. 7. Чуприкова Н. И. Умственное развитие: Принцип дифференциациию – СПб. : Питер, 2007. – 448 с.: ил. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається інтелектуальне виховання студентів педагогічних вищих навчальних закладів у процесі вивчення англійської мови шляхом залучення вихованців до позанавчальної діяльності як один із факторів професійної підготовки майбутніх учителів uk_UA
dc.description.abstract Actual aspects of the problem of students’ intellectual education in the way of foreign language studying bei future teachers in higher school are considered in this article uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматривается интеллектуальное воспитание студентов педагогических высших учебных заведений в процессе изучения английского языка путём вовлечения воспитаников к внеурочной деятельности и как один из факторов профессиональной подготовки будущих учителей,– иностранный язык. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кривий Ріг : КДПУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища uk_UA
dc.subject іноземна мова uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject інтелектуальне виховання uk_UA
dc.subject профессионально ориентированная иноязычная среда обучения uk_UA
dc.subject студенты uk_UA
dc.subject профессиональная подготовка uk_UA
dc.subject университет uk_UA
dc.subject интеллектуальное воспитание uk_UA
dc.subject иностранный язык uk_UA
dc.subject intellectual education uk_UA
dc.subject criterions of the intellectual education uk_UA
dc.subject professional training uk_UA
dc.subject students uk_UA
dc.subject a teacher uk_UA
dc.subject emotionals uk_UA
dc.subject a foreign language uk_UA
dc.subject.classification 378.015.31:81 uk_UA
dc.title Інтелектуальне виховання студентів педагогічних ВНЗ засобами іноземної мови у позанавчальній роботі uk_UA
dc.title.alternative Intellectual education of students of pedagogical universities by means of a foreign language in out-of-class activities uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу