Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Щодо підходів розвитку індивідуальності учня в німецькомовних країнах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петько, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2015-08-31T09:42:04Z
dc.date.available 2015-08-31T09:42:04Z
dc.date.issued 2008-12
dc.identifier.citation Петько Л.В. Щодо підходів розвитку індивідуальності учня в німецькомовних країнах // Розвиток творчих здібностей учнівської молоді в навчально-виховній системі МАН України : Тр. наук.-практ конф.10-11 грудня 2008 р., ІОД АПН України). – К. : ТОВ «Інформаційні системи», 2008. – С. 136–139. Pet'ko L.V. Shhodo pidhodiv rozvytku indyvidual'nosti uchnja v nimec'komovnyh krai'nah [Approach methods of development pupil's personality in German speaking countries] // Rozvytok tvorchyh zdibnostej uchnivs'koi' molodi v navchal'no-vyhovnij systemi MAN Ukrai'ny : Tr. nauk.-prakt konf.10-11 grudnja 2008 r., IOD APN Ukrai'ny). – K. : TOV «Informacijni systemy», 2008. – S. 136–139. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7966
dc.description 1. Council of Europe, Committee of Ministers, Recommendation Rec (2002) 12 of Committee of Ministers to member states on education for democratic citizenship (Adopted by the Committee of Minister on 16 October 2002 at the 812 meeting of Ministers' Deputies). 2. Citizenship Education at School in Europe. – European Commission (Directorate-General for Education and Culture). – 2005. – 68p. – http://www.eurydice.org 3. Methodology of international project work /Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати. – Київ, 2003. – С. 137. – 142с. 4. Валлон А. Психическое развитие ребёнка. – СПб: Питер, 2001 5. Довженко О. Какова наша школа по результатам международного сравнения // Народное образование. – 2002. – №7. – С. 17–22. 6. Петько Л.В. Формування соціально-комунікативної активності підлітків в процесі вивчення ними англійської мови // Іноземні мови. – 2005. – № 3. – С. 22–23. 7. Смирнова Е.А. Швейцария: направления педагогического поиска. М. –Педагогика. – 2001. – №4. – С. 93–98. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються підходи розвитку індивідуальності учня в німецькомовних країнах: Німеччині, Швейцарії. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматриваются подходы к развитию индивидуальности учеников в немецкоговорящих странах: Германии, Швейцарии. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted ways of development pupil's personality in german-speaking countries: German, Switzerland. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher К. : ТОВ «Інформаційні системи» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject талановиті учні uk_UA
dc.subject індивідуальність uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject німецькомовні країни uk_UA
dc.subject талантливые ученики ученики uk_UA
dc.subject индивидуальность uk_UA
dc.subject развитие uk_UA
dc.subject немецкоязычные страны uk_UA
dc.subject talented pupils uk_UA
dc.subject individuality uk_UA
dc.subject German speaking countries uk_UA
dc.subject.classification УДК 371. 311 uk_UA
dc.title Щодо підходів розвитку індивідуальності учня в німецькомовних країнах uk_UA
dc.title.alternative Approach methods of development pupil's personality in German speaking countries uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу