Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Підготовка вчителя фізики до викладання основ безпеки життєдіяльності в школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сидорчук, Людмила Андріївна
dc.date.accessioned 2015-08-29T17:24:44Z
dc.date.available 2015-08-29T17:24:44Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Сидорчук, Людмила Андріївна. Підготовка вчителя фізики до викладання основ безпеки життєдіяльності в школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. А. Сидорчук ; наук. кер. М. С. Корець ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 21 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7952
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі підготовки вчителя фізики до викладання основ безпеки життєдіяльності в школі. В дисертації зазначено, що формування знань з методики викладання основ безпеки життєдіяльності є одним з головних завдань професійної підготовки майбутніх вчителів фізики. Однією з передумов підготовленості майбутніх вчителів фізики до викладання навчального предмета “Основи безпеки життєдіяльності” є запровадження курсу з методики викладання основ безпеки життєдіяльності. В ході дисертаційного дослідження розроблена програма якісно нової навчальної дисципліни “Методика навчання основ безпеки життєдіяльності в загальноосвітніх закладах”, яка спрямована на засвоєння студентами теоретичних і організаційних основ безпеки життєдіяльності, змісту і особливостей шкільної програми, можливостей використання нових форм, методів та засобів у навчальному процесі. Програма даної навчальної дисципліни відповідає змісту розробленої варіативної частини з безпеки життєдіяльності освітньо-кваліфікаційної характеристики вчителя фізики. uk_UA
dc.description.abstract Диссертационное исследование посвящено проблеме подготовки учителя физики к преподаванию предмета “Основы безопасности жизнедеятельности” в школе. В диссертации представлен анализ историко-правой, психолого-педагогической и методической литературы по проблеме исследования. В диссертации выделено три периода становления безопасности жизнедеятельности как науки. В частности – началом третьего периода целесообразно считать 1992 год, когда состоялась Конференция Организации Объединенных Наций в Рио-де Жанейро. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation research devoted to a problem of preparation of the teacher of physics to teaching of an educational subject of a basis of safety of ability to live at school. In the dissertation the system of scientific - methodical maintenance of preparation of the teacher of physics to teaching bases of safety of ability to live in general educational establishments is developed. For achievement of a level of professional readiness of the teacher of physics to teaching bases of safety of ability to live it is necessary, that all system of scientific - methodical maintenance of training of this discipline was based on the concept of a pedagogical orientation of training of discipline " Safety of ability to live " in maximum pedagogical educational institutions. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject безпека життєдіяльності uk_UA
dc.subject науково-методична система uk_UA
dc.subject методика викладання uk_UA
dc.subject свідоме рішення uk_UA
dc.subject культура особистої безпеки uk_UA
dc.subject безопасность жизнедеятельности uk_UA
dc.subject научно-методическая система uk_UA
dc.subject методика преподавания uk_UA
dc.subject сознательное решение uk_UA
dc.subject культура личной безопасности uk_UA
dc.subject.classification 378.147:53:504.75 uk_UA
dc.title Підготовка вчителя фізики до викладання основ безпеки життєдіяльності в школі uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics