Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Інтеграція знань з методики фізики і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутнього вчителя фізики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ткаченко, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned 2012-07-02T10:56:55Z
dc.date.available 2012-07-02T10:56:55Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Ткаченко, Світлана Петрівна. Інтеграція знань з методики фізики і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутнього вчителя фізики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. П. Ткаченко ; наук. кер. О. В. Сергєєв ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/791
dc.description.abstract У дисертації проаналізовано теоретико-методичні основи вивчення курсу ”Теорія і методика навчання фізики” як інтеграційної дисципліни та обґрунтовано доцільність застосування технології формування у майбутніх учителів фізики інтегрованих методичних знань з курсу ”Теорія та методика навчання фізики” та спецкурсу ”Основи інтеграції методичних знань”; обґрунтовано методику проведення інтегрованих лекцій, практичних, семінарських та лабораторних занять з методики навчання фізики; досліджені методичні особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі інтегрованого вивчення методики навчання фізики; описано методику організації та проведення експерименту, проаналізовано його результати. Доведено, що обов’язковим компонентом інтегрованого навчання методики фізики є розроблений і упроваджений в навчальний процес комплекс дидактичних інтегрованих завдань (методичних завдань), що конкретизують запропоновану методику формування інтегрованих методичних знань і вмінь у майбутніх учителів фізики. Обґрунтовано принцип інтеграційного узгодження формування методичних знань, що полягає в необхідності взаємопідсилення знань з методики навчання фізики, психології та педагогіки на основі узгодженої взаємодії їх споріднених структур і структурних елементів. Основні результати роботи знайшли практичне застосування в організації навчального процесу з методики навчання фізики. ru_RU
dc.description.abstract Dissertational work is devoted theoretical and to an experimental research of formation of system of the integrated methodical knowledge at the future teachers of physics. Main principles of structurization of a teaching material at the rate ” the Theory and a technique of training to the physics ” are certain, methods and forms of studying of the integrated special course of " the Basis of integration of methodical knowledge”, are offered methodical recommendations and thematic planning of a special course. For the first time the principle of the integrated coordination of knowledge which basis at formation of the integrated methodical knowledge was an opportunity not simply to accumulate new knowledge at rates of "Pedagogics", "Psychologies" and ”Theories and techniques of training to the physics” is applied in a technique of training to the physics, and to develop them in a necessary direction by the integrated interaction of this knowledge and skills. It is proved, that an obligatory component of the integrated training of a technique of physics is the complex of the didactic integrated tasks developed and introduced in educational process (methodical tasks) which concretize the offered technique of formation of the integrated methodical knowledge and skills at the future teachers of physics. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject методика навчання фізики ru_RU
dc.subject інтегровані методичні знання ru_RU
dc.subject психолого-педагогічні дисципліни ru_RU
dc.subject інтеграція знань ru_RU
dc.subject інтегрована лекція ru_RU
dc.subject інтегроване практичне заняття ru_RU
dc.subject інтегрований семінар ru_RU
dc.subject інтеграційний аспект лабораторних робіт з методики фізики ru_RU
dc.subject a technique of training of the physics ru_RU
dc.subject the integrated methodical knowledge ru_RU
dc.subject рsychological and pedagogical disciplines ru_RU
dc.subject integration of the knowledge ru_RU
dc.subject the integrated lecture ru_RU
dc.subject the integrated practical employment{occupations} ru_RU
dc.subject the integrated seminar ru_RU
dc.subject the integrated aspect of laboratory works ru_RU
dc.subject.classification 37.015.3:378.937:371.134.53 ru_RU
dc.title Інтеграція знань з методики фізики і психолого-педагогічних дисциплін у підготовці майбутнього вчителя фізики ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics