Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Екологічні знання як чинник гуманітаризації шкільного курсу фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маркович, Людмила Михайлівна
dc.date.accessioned 2012-07-02T10:04:52Z
dc.date.available 2012-07-02T10:04:52Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Маркович, Людмила Михайлівна. Екологічні знання як чинник гуманітаризації шкільного курсу фізики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. М. Маркович ; наук. кер. Г. В. Касянова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 19 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/786
dc.description.abstract Дисертація містить розроблені автором дидактичні підходи до гуманітаризації шкільного курсу фізики, основу яких становлять екологічні знання. На основі дослідження компонентів гуманітаризації, конкретизовано наукові підходи до сутності, змісту і завдань гуманітаризації шкільного курсу фізики та визначено її специфіку (формування екологічної культури учнів) порівняно з традиційним знаннєво-орієнтованим навчанням. Розроблено зміст екологічних знань для учнів 9-11-х класів з урахуванням компонентів гуманітаризації навчання фізики. Розроблено доповнення до програми з фізики для 9-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до завдань гуманітаризації шкільного курсу фізики. Запропоновані доповнення можуть бути впроваджені у класах з профільною диференціацією навчання фізики за програмами прикладного курсу та курсу поглибленого рівня, а також у програмах для профільних класів 12-річної школи. Розроблено тестові завдання для виявлення рівнів сформованості в учнів елементів екологічних знань у процесі вивчення фізики, узгоджені із 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень учнів. Розроблені тестові завдання можуть бути використані для перевірки знань учнів з фізики, передбачених державним стандартом фізичної освіти. ru_RU
dc.description.abstract The thesis contains didactic approaches, worked out by the author, of the humanitarization of the school physics course, the basises of it’s the ecological knowledge elements make. Scientifical approaches to the content, the essence and humanitarization tasks of the school physics course were making concrete on the thesis basis of the humanitarization components; determined its speciphics; compared with cognitive – oriented education. The content of the ecological knowledge for the pupils of the 9th – 11th forms with considering of the humanitarization physics studying components were worked out. Complements for the physics curriculum of the 9th – 11th forms of the secondary educational establishments according to the humanitarization tasks of the school physics course were worked out. Proposed complements may be introduced in the forms with the typed differentiation physics studying in accordance with the programs of the applied course and the profound course and in the programs for typed forms of the 12 years course of studying schools. It was worked out test tasks for the finding of the pupils formation level of the ecological knowledge in the physics studying procedure, coordinating with the 12th points assessment scale of the pupils, educated achievements. Worked test tasks may be used as for the pupils knowledge correction, foreseen by the Physics Education State Standard. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject шкільний курс фізики ru_RU
dc.subject гуманітаризація шкільного курсу фізики ru_RU
dc.subject дидактичні підходи до гуманітаризації шкільного курсу фізики ru_RU
dc.subject компоненти гуманітаризації навчання фізики ru_RU
dc.subject компоненти екологічної культури ru_RU
dc.subject елементи екологічних знань ru_RU
dc.subject school course physicists ru_RU
dc.subject methods of teaching physicist ru_RU
dc.subject gumanitarizatsiya school course physicists ru_RU
dc.subject didactic approaches to gumanitarizatsiya of the school course physicists ru_RU
dc.subject components gumanitarizatsiya education physicist ru_RU
dc.subject elements of the ecological knowledge ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016: 53:502.3 ru_RU
dc.title Екологічні знання як чинник гуманітаризації шкільного курсу фізики ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу