Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петько, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2015-07-07T11:32:08Z
dc.date.available 2015-07-07T11:32:08Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Петько Л.В. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Л.В.Петько // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис / засн. Інститут вищої освіти АПН України ; голов. ред. В.П.Андрущенко. – Київ : «Педагогічна преса», 2013. – № 2. – С. 68–74. Pet'ko L.V. Vprovadzhennja ukrai'ns'koi' nacional'noi' idei' v proces inshomovnoi' osvity majbutnih pedagogiv [The Inculcation of Ukrainian National Idea in the Process of Foreign Language Education] / Vyshha osvita Ukrai'ny : teoretychnyj ta naukovo-metodychnyj chasopys / zasn. Instytut vyshhoi' osvity APN Ukrai'ny ; golov. red. V.P.Andrushhenko. – Kyi'v : "Pedagogichna presa", 2013. – № 2. – S. 68–74. uk_UA
dc.identifier.issn 2078-1016
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7829
dc.description 1. Вінічук В. В. Система мовної підготовки фахівців у сфері зовнішньої політики міжнародних відносин / В. В. Вінічук // Іноземні мови : наук.-метод. журн. / засн. Київський лінгвістичний університет і вид-во «Ленвіт»; гол. ред. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Вид-во «Ленвіт», 2011. – № 4. – С. 63–68. 2. Гончар К. М. Модель комунікації у філософії культури Р. Якобсона (лінгво-філософський аспект дослідження) : дис. … канд. філос. наук : 09.00.04 / Гончар К. М. – К., 2002. – 181 с. 3. Гуманітарна педагогічна парадигма вищої освіти : монограф. / Серія «Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми» // В. Андрущенко, М. Бойченко, Г. Онкович (керівник) [та ін.]. – К. : Педагогічна думка, 2007. – 333 с. 4. Модернізація системи вищої освіти: соціальні цінність і вартість для України: монограф. / Серія : «Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми». – К., 2007. – 257 с. 5. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 // Директор школи, ліцею, гімназії : наук.-практ. журн. / засн. М-во освіти і науки України; гол. ред. О. І. Виговська. – К., 2011 – № 6. – С. 25–44. 6. Новіков О. Зміст загальної освіти: від школи знань до школи культури / О. Новіков // Освіта і кар’єра : інформац.-аналіт. газета, 2005. – № 2 (5) листопад. – С. 9–11. 7. Петько Л. В. Англійська мова за професійним спрямуванням зі спеціальності 6.020204 «Музичне мистецтво (за видами)», напрям підготовки 0202 «Мистецтво». Програма навчальної дисципліни для ВНЗ / за ред. професора В. І. Гончарова. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – 93 с. 8. Петько Л. В. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки / Л. В. Петько // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. – Вип. 6. – Ч. 3. – С. 57–62. 9. Руденко Ю. Д. Основи козацького лицарського виховання / Ю. Д. Руденко, Ю. Л. Мельничук. – К. : ТОВ «Вид-во «Гетьман», 2012. – 298 с. 10. Свідерська Н. В. Економічна оцінка зареєстрованих у Верховній Раді України законопроектів про мови / Н. В. Свідерська // Економічний часопис – ХХІ : наук. журн. / засн. Інститут суспільної трансформації, Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України; гол. ред. А. М. Матвійчук. – К., 2012. – № 5–6. – С. 35–37. 11. Скубашевська О. Філософія інноваційного розвитку освіти інформаційного суспільства (світоглядно-філософський аналіз) : монограф. / О. Скубашевська. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – 315 с. – (Серія «До 175-річчя НПУ імені М. П. Драгоманова»). 12. Скубашевська Т. С. Мовні стратегії у формуванні міжкультурного діалогу в європейському просторі (соціально-філософський аналіз) : дис. … канд. філос. наук : 09.00.10 / Скубашевська Т. С. – К., 2005. – 168 с. 13. Студенти. Образ майбутнього : Міжнародне дослідження 2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://institute.gorshenin.ua/media/uploads/102/00/dba87fa10733.pdf. 14. Ушанова С. В. Сучасне козацтво Задністров’я (довідник). [Електронний ресурс]. / С. В. Ушанова – Білгород-Дністровський : Вид-во «Отаман», 2010 – Режим доступу: http://kozakbiblio.web-box.ru/audit.html/suchasne-kozactvo/ushanova-sv-suchasne-kozactvo-zadnstrovja. 15. Фігурний Ю. С. Архаїчні елементи культури козацтва в контексті українознавства : автореф. дис ... канд. іст. наук : 09.00.12 «Українознавство» [Електронний ресурс]. / Ю. С. Фігурний. – К., 1999. – Режим доступу: http://librar.org.ua/sections_load.php?s=history&id=46. 16. Ягупов В. В. Педагогіка : навч. посібник. [Електронний ресурс]. / В. В. Ягупов – К. : Либідь, 2002. – 560 с. / Режим доступу: http://eduknigi.com/ped_view.php?id=26. 17. Якимович Р. Лінгвальна характеристика української дипломатичної мови в ретроспективі [Електронний ресурс]. / Р. Якимович – Режим доступу: http://www.lnu.edu.ua/faculty/jur/movazmi/body/visnyk23/Statti_Yakymovych.htm. 18. Золотарева Л. Р. «История искусств Казахстана» в контексте поликультурного образования / Л. Р. Золотарева // Инновации в образовании : научн.-практ. журн. / учред. Современная гуманитарная академия; гл. ред. И. В. Сыромятников. – М., 2012. – № 3. – С. 104–121. 1. Vinichuk V. V. The system of linguistic preparation of specialists in the field of foreign policy of international relations / V. V. Vinichuk // Foreign languages [after editing S.Nikolajeva]. – K., 2011. – № 4. – P. 63–68. 2. Gonchar K. M. Model of communication in R.Yacobson’s philosophy of culture (lingvo-philosophy aspect) : dissertation for competition for a scientific degree of the candidate of philosophic sciences : 09.00.04 / K. M. Gonchar. – K., 2002. – 181 p. 3. Humanitarian pedagogical paradigm of higher education / V. Andrushсhenko, M. Bojchenko, G. Onkovych. – K. : Pedagogichna dumka, 2007. – 333 p. 4. Modernization of the system of higher education: a social value and cost for Ukraine. – K., 2007. – 257 p. 5. National Strategy of Development of Education in Ukraine on 2012–2021 / Director of School, Lyceum, Gymnasium [after editing O.Vygovs’ka]. – К., 2011. – № 6. – P. 25–44. 6. Novikov O. Contents of universal education: from school of knowledges to school of culture / O. Novikov // Education and Carrier (newspaper), 2005. – № 2 (5), November. – P. 9–11. 7. Pet'ko L. V. English in professional way for specialty 6.020204 «Musical Art» / Teaching program / L. V. Pet'ko // after editing. V. I. Goncharov. – K. : Dragomanov NPU, 2012. – 93 p. 8. Pet'ko L. V. The Ways of formation of foreign language socio-cultural competence of students of music-pedagogical specialties in high school in the process of professional teaching / Problems of preparation of modern teacher. – Uman' : PP Zhovtyj O. O., 2012. – № 6. – Part 3. – Ch. 3 – P. 57–62. 9. Rudenko Ju. D. Bases of Cossack-knight Education / Ju. D. Rudenko, Ju. L. Mel’nychuk. – K. : TOV «Vyd-vo «Get'man», 2012. – 298 p. 10. Sviders'ka N. V. Economic evaluation of the bills of languages registered in the parliament of Ukraine / Economic Annals – XXI, 2012. – № 3–4 – P. 35–37. 11. Skubashevs'ka O. Philosophy of innovative development of education of informative society (view-philosophical analysis) / O. Skubashevs'ka. – K., 2010. – 315 p. 12. Skubashevs'ka T. S. Language strategies in forming inter-cultural dialogue in the European space (a socio-philosophic analysis) : dissertation for competition for a scientific degree of the candidate of philosophic sciences: 09.00.10 / T. S. Skubashevs'ka. – K., 2005. – 168 p. 13. Students. Appearance of the future: International research – 2011 [Web site]. – Access mode: http://institute.gorshenin.ua/media/uploads/102/00/dba87fa10733.pdf. 14. Ushanova S. V. Modern cossacks of Zadnistrov’ya (reference book). [Web site]. / S. V. Ushanova – Bilgorod-Dnistrovs'kyj : Vyd-vo «Otaman», 2010 / – Access mode : http://kozakbiblio.web-box.ru/audit.html/suchasne-kozactvo/ushanova-sv-suchasne-kozactvo-zadnstrovja. 15. Figurnyj Ju. S. Archaic elements the cossacks’ culture in the context of Ukrainian studies research: Abstract of thesis of dissertation for the scholarly degree of a candidate of historical sciences in specialization 09.00.12. [Web site]. / Ju. S. Figurnyj. – K., 1999. – Access mode : http://librar.org.ua/sections_load.php?s=history&id=46. 16. Jagupov V. V. Pedagogic. [Web site]. / V. V. Jagupov – K. : Lybid', 2002. – 560 p. – Access mode : http://eduknigi.com/ped_view.php?id=26. 17. Jakimovich R. Lingvo-characteristic of Ukrainian diplomatic language in a retrospective view [Web site]. / R. Jakimovich – Access mode : http://www.lnu.edu.ua/faculty/jur/movazmi/body/visnyk23/Statti_Yakymovych. 18. Zolotareva L. R. «History of arts of Kazakhstan» in the context of multicultural education / L. R. Zolotareva // Innovations in Education, 2012. – № 3. – P. 104–121. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемам іншомовної освіти у вищій школі. Доводиться, що іншомовна освіта в умовах університетської підготовки майбутніх педагогів формує духовну, культурну, освічену особистість, спрямовану на розвиток інтеркультурного діалогу. Обґрунтовується необхідність впровадження української національної ідеї в процес навчання іноземної мови студентів. Узагальнюється досвід роботи. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of the foreign language education in the higher school. It deals with the foreign languages teaching of the future teachers in pedagogical universities, which forms a spiritual, cultured cultivated person in the direction of the intercultural dialog in the way of Ukrainian national idea. The necessity of the inculcation of Ukrainian national idea in teaching English as foreign language substantiated. Practical experience is summarized uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена проблемам иноязычного образования в высшей школе. Обосновывается, что иноязычное образование в условиях университетской подготовки будущих педагогов формирует духовно культурно образованную личность, направленную на развитие интеркультурного диалога. Обосновывается необходимость введение украинской национальной идеи в процесс обучения иностранным языкам студентов. Обобщается опыт работы. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Київ : «Педагогічна преса» uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject майбутні педагоги uk_UA
dc.subject іншомовна освіта в університеті uk_UA
dc.subject українська національна ідея uk_UA
dc.subject future teachers uk_UA
dc.subject university foreign language education uk_UA
dc.subject Ukrainian national idea uk_UA
dc.subject будущие педагоги uk_UA
dc.subject профессионально ориентированная иноязычная среда обучения uk_UA
dc.subject иноязычное образование в условиях университета uk_UA
dc.subject украинская национальная идея uk_UA
dc.subject.classification 378.6: 37.016: 81]: 39 uk_UA
dc.title Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів uk_UA
dc.title.alternative The inculcation of ukrainian national idea in the process of foreign language education uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу