У статті розглядається системний аналіз теоретичних матеріалів досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо вивчення нейропсихологічних аспектів та вивчення особливостей розвитку вищих психічних функцій дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР). В останні роки помітно збільшилася кількість дітей із затримкою психічного розвитку, яка зумовлюється біологічними, соціально-психологічними, екологічними та іншими чинниками, а також їх комплексними поєднаннями. Цей факт обумовлює підвищену увагу дослідників до даної проблеми.
В статье рассматривается системный анализ теоретических материалов исследований отечественных и зарубежных ученых по изучению нейропсихологических аспектов и изучение особенностей развития высших психических функций детей с задержкой психического развития (ЗПР). В последние годы заметно увеличилось количество детей с задержкой психического развития, обусловлено биологическими, социально-психологическими, экологическими и другими факторами, а также их комплексными сочетаниями. Этот факт обусловливает повышенное внимание исследователей к данной проблеме.