Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості емоційної сфори аутичних дітей

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Конопляста, С. Ю. uk_UA
dc.contributor.author Косинкіна, В. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:35Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:35Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Конопляста С. Ю. Особливості емоційної сфори аутичних дітей / С. Ю. Конопляста, В. О. Косинкіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 281-285. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7661
dc.description.abstract У статті розглядається розвиток емоційної сфери дитини при нормальному онтогенезі, а також при аутистичних розладах, коли одним з ядерних компонентів дизонтогенезу є її порушення. Вказується, що емоційна сфера формується по законам становлення вищих психічних функцій як результат інтеріоризації суспільного досвіду, а в якості одних з найтяжчих порушень формування емоційної сфери дітей, виступають порушення аутистичного спектру, що характеризуються диспропорційністю формування всіх сторін психічної діяльності, дефіцитарністю механізмів афективного захисту, безліччю патологічних страхів, складнощами розуміння переживань іншої людини та невмінням розрізнювати емоції інших людей. Визначені провідні особливості розвитку емоційної сфери аутичної дитини. Виокремлені загальні особливості стану емоційної сфери аутичної дитини, вказано, що дітей з аутистичними розладами характеризує незвичайне, часто патологічне фантазування, яке характеризується повною відірваністю від реальності. Зазначено, що в аутичних дітей часто виникають реакції переляку, страху та тривоги, що негативно впливають на поведінку дитини, роблять її аутистичною. Наголошено на необхідності стабілізації емоційної сфери аутичних дітей для подальшої успішної соціалізації даної категорії дітей.
dc.description.abstract В статье рассматривается развитие эмоциональной сферы ребенка при нормальном онтогенезе, а также при аутистических расстройствах, когда одним из ядерных компонентов дизонтогенеза является ее нарушение. Указывается, что эмоциональная сфера формируется по законам становления высших психических функций как результат интериоризации общественного опыта, а в качестве одних из самых тяжелых нарушений формирования эмоциональной сферы детей, выступают нарушения аутистического спектра, характеризующихся диспропорциональностью формирования всех сторон психической деятельности, дефицитарностью механизмов аффективной защиты, множеством патологических страхов, сложностями понимания переживаний другого человека и неумением различать эмоции других людей. Определены ведущие особенности развития эмоциональной сферы аутичного ребенка. Выделены общие особенности состояния эмоциональной сферы аутичного ребенка, указано, что детей с аутистическими расстройствами характеризует необычное, часто патологическое фантазирование, которое характеризуется полной оторванностью от реальности. Отмечено, что у аутичных детей часто возникают реакции испуга, страха и тревоги, которые негативно влияют на поведение ребенка, делают его аутистическим. Отмечена необходимость стабилизации эмоциональной сферы аутичных детей для дальнейшей успешной социализации данной категории детей.
dc.description.abstract In the article the development of emotional sphere is viewed of a child with normal ontogenesis and with autistic disorders when one of core components of dysontogenesis is its disorder. It is mentioned that emotional sphere is formed according to the laws of formation of higher mental functions as a result of interiorization of social experiment; that among the most severe disorders of formation of emotional sphere are disorders of autistic spectrum which are characterized by disproportion in formation of all sides of mental activity, deficiency of mechanisms of affective protection, variety of pathological fears, difficulties in understanding another person’s feelings, and inability to distinguish emotions of other people. Main features of development of emotional sphere of an autistic child are defined. Main peculiarities of condition of emotional sphere aredistinguished; it is pointed out that children with autistic disorders are characterized by full detachment from reality. It is mentioned that autistic children often have reactions of fright, fear, and anxiety that negatively affect a child’s behavior turning it to autistic. The necessity to stabilize emotional sphere of autistic children for their further successful socialization is underlined.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject аутизм
dc.subject емоційна сфера
dc.subject дизонтогенез
dc.subject аутизм
dc.subject эмоциональная сфера
dc.subject дизонтогенез
dc.subject autism
dc.subject emotional sphere
dc.subject dysontogenesis
dc.subject.classification 373.2-056.36:376.1-056.264
dc.title Особливості емоційної сфори аутичних дітей ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics