ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Галдецька, І. Г. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-07-03T12:13:35Z | |
dc.date.available | 2015-07-03T12:13:35Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Галдецька І. Г. Теоретичні основи формування правої компетентності у майбутніх учителів як педагогічна проблема / І. Г. Галдецька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 265-269. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7657 | |
dc.description.abstract | На основі аналізу наукових праць з’ясовано, що правова компетентність є важливою складовою професійної компетентності майбутнього вчителя. З урахуванням вимог сучасних підходів виокремлено взаємозумовлені компоненти правової компетентності майбутніх учителів, а саме: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, комунікативний, діяльнісно-рефлексивний. У статті зазначено про вплив мотиваційно-ціннісного компонента на ефективність професійної діяльності вчителя з позиції правових знань, умінь та навичок, стимулювання до поширення правових знань серед учнів та колег. Підкреслюється вплив когнітивного компонента на формування в майбутнього вчителя певного обсягу знань. Виділяються два блоки у когнітивному компоненті правової компетентності: правові знання та професійно-правові вміння, навички. Описані такі компетенції як соціокультурна та комунікативна. Досліджується структура професійної компетентності та виділяються основні види педагогічної компетентності такі як спеціальна, методична, психолого-педагогічна, диференційно-педагогічна, ауто психологічна. Визначено особистісно-правові якості вчителя як суб’єкта освітніх правовідносин. | |
dc.description.abstract | На основе анализа научных работ установлено, что правовая компетентность является важной составляющей профессиональной компетентности будущего учителя. С учетом требований современных подходов выделены взаимообусловленные компоненты правовой компетентности будущих учителей, а именно: мотивационно-ценностный, когнитивный, коммуникативный, деятельностно-рефлексивный. В статье указано о влиянии мотивационно-ценностного компонента на эффективность профессиональной деятельности учителя с позиции правовых знаний, умений и навыков, стимулирование к распространению правовых знаний среди учеников и коллег. Подчеркивается влияние когнитивного компонента на формирование у будущего учителя определенного объема знаний. Выделяются два блока в когнитивном компоненте правовой компетентности: правовые знания и профессионально-правовые умения, навыки. Описаны такие компетенции как социокультурная и коммуникативная. Исследуется структура профессиональной компетентности, и выделяются основные виды педагогической компетентности, такие как специальная, методическая, психолого-педагогическая, дифференциально-педагогическая, аутопсихологическая. Определены личностно-правовые качества учителя как субъекта образовательных правоотношений. | |
dc.description.abstract | On the basis of the analysis of scientific papers it is found that legal competence is an important component of professional competence of the future teachers. Taking into account the requirements of modern approaches, the interdependent components of the legal competence of the future teachers are emphasized, namely, motivational-value, cognitive, communicative and activity-reflective. The article mentions the impact of motivational-value component on the effectiveness of teachers’ professional activity from the standpoint of legal knowledge and skills, encouraging the spread of legal knowledge among the students and colleagues. The impact of the cognitive component on the formation a certain amount of knowledge in the future teacher is emphasized. Two blocks in cognitive component of legal competence, such as legal knowledge and professional legal abilities, skills are underlined on. It is described such competences as socio-cultural and communicative. The structure of professional competence is examined and the major types of pedagogical competence such as special, methodological, psychological and pedagogical, differential and educational, auto psychological are highlighted. The personality and legal qualities of a teacher as a subject of legal education are defined. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | викладач | |
dc.subject | правова компетентність | |
dc.subject | вищий навчальний заклад | |
dc.subject | преподаватель | |
dc.subject | правовая компетентность | |
dc.subject | высшее учебное заведение | |
dc.subject | teacher | |
dc.subject | legal competence | |
dc.subject | higher educational institution | |
dc.subject.classification | 378.011 | |
dc.title | Теоретичні основи формування правої компетентності у майбутніх учителів як педагогічна проблема | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |