Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

До проблеми формування мовленнєвої готовності дітей до навчання у школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шеремет, М. К. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:35Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:35Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Шеремет М. К. До проблеми формування мовленнєвої готовності дітей до навчання у школі / М. К. Шеремет // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 248-252. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7653
dc.description.abstract У статті описані фізіологічні та психологічні передумови мовленнєвого розвитку дітей в онтогенезі і патогенезі. Розглядається роль словесних сигналів в регуляції поведінки дітей. Розкрито природу формування мовлення, яка полягає в тому, що мовлення дитини розвивається внаслідок сприйняття мовлення дорослих і власної мовної активності; орієнтування дитини в мовних явищах створює умови для самостійного розвитку мовлення і, нарешті, провідним завданням під час розвитку мовлення дітей є формування у них мовних узагальнень і елементарного усвідомлення явищ мови і мовлення.
dc.description.abstract В статье описаны физиологические и психологические предпосылки речевого развития детей в онтогенезе и патогенезе. Рассматривается роль словесных сигналов в регуляции поведения детей. Раскрыта природа формирования речи, состоящая в том, что речь ребенка развивается вследствие восприятия речи взрослых и собственной речевой активности; ориентировки ребенка в языковых явлениях создает условия для самостоятельного развития речи и, наконец, ведущей задачей при развитии речи детей является формирование у них языковых обобщений и элементарного осознания явлений языка и речи.
dc.description.abstract This article describes the physiological and psychological preconditions for speech development within ontogenesis and pathogenesis. It examines the role of verbal signals in adjustment and regulation of children's behaviour. It explains the nature of speech development, consisting in the fact that the child's speech develops due to the perception of the adults‘ speech and their own speech activity. Child's orientation in language phenomena creates preconditions for independent speech development and, finally, the main task of children‘s speech development becomes establishment of linguistic generalisations and fundamental understanding of language and speech phenomena.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject мовленнєвий розвиток
dc.subject мова та мовлення
dc.subject мовленнєва діяльність
dc.subject речевое развитие
dc.subject язык и речь
dc.subject речевая деятельность
dc.subject speech development
dc.subject language and speech
dc.subject speech activity
dc.subject.classification 159.9:376.36
dc.title До проблеми формування мовленнєвої готовності дітей до навчання у школі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics