Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні аспекти організації індивідуалізованого навчання дітей з синдромом дауна в умовах інклюзивної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савицький, А. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:34Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:34Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Савицький А. М. Психолого-педагогічні аспекти організації індивідуалізованого навчання дітей з синдромом дауна в умовах інклюзивної освіти / А. М. Савицький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 203-209. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7643
dc.description.abstract У статті на основі аналізу наукових праць вітчизняних та зарубіжних дослідників розглядається проблема організації індивідуалізованого навчання дітей з синдромом Дауна; аналізуються дані щодо психофізичного профілю дитини з даною генетичною патологією, здійснюється дослідження анатомічних та біологічних складових розвитку психічних процесів дітей з синдромом Дауна; виявляються особливості в переважній обробці зорово-просторової інформації та відповідних можливостей експресивного мовлення; робиться психофізичне обґрунтування застосування індивідуалізованого навчання в процесі розвитку дітей з синдромом Дауна; виявляються фізіологічні основи розвитку психіки цих дітей та вивчаються слабкі і сильні сторони навчальної діяльності дітей з даною генетичною патологією.
dc.description.abstract В статье на основе анализа научных работ отечественных и зарубежных исследователей рассматривается проблема индивидуализации обучения детей с синдромом Дауна; также анализируются данные относительно психофизического профиля детей с генетической патологией; исследуются особенности анатомических и биологических составляющих психического развития детей с синдромом Дауна; определяются особенности преимущественной зрительно-пространственной обработки информации; делается психофизическое обоснование использования индивидуализированного обучения в процессе развития детей с синдромом Дауна; выявляются физиологические основы психического развития таких детей и изучаются сильные и слабые стороны учебной деятельности детей с данной генетической патологией.
dc.description.abstract In article on the basis of the analysis of scientific works of domestic and foreign researchers the problem of an individualization of training of children with a Down syndrome is considered; also data of rather psychophysical profile of children with genetic pathology are analyzed; features of anatomic and biological components of mental development of children with a Down syndrome are investigated; features of primary visual and spatial information processing are defined; psychophysical justification of use of the individualized training in development of children with a Down syndrome becomes; physiological bases of mental development of such children come to light and are studied strong and weaknesses of educational activity of children with this genetic pathology.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject діти з синдромом Дауна
dc.subject індивідуалізоване навчання
dc.subject психомоторний профіль
dc.subject дети с синдромом Дауна
dc.subject индивидуализация обучения
dc.subject индивидуализация обучения
dc.subject children with a Down syndrome
dc.subject a training individualization
dc.subject a psychomotor profile
dc.subject.classification 86-056.313
dc.title Психолого-педагогічні аспекти організації індивідуалізованого навчання дітей з синдромом дауна в умовах інклюзивної освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу