ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Савицький, А. М.![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-07-03T12:13:34Z | |
dc.date.available | 2015-07-03T12:13:34Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Савицький А. М. Психолого-педагогічні аспекти організації індивідуалізованого навчання дітей з синдромом дауна в умовах інклюзивної освіти / А. М. Савицький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 203-209. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7643 | |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових праць вітчизняних та зарубіжних дослідників розглядається проблема організації індивідуалізованого навчання дітей з синдромом Дауна; аналізуються дані щодо психофізичного профілю дитини з даною генетичною патологією, здійснюється дослідження анатомічних та біологічних складових розвитку психічних процесів дітей з синдромом Дауна; виявляються особливості в переважній обробці зорово-просторової інформації та відповідних можливостей експресивного мовлення; робиться психофізичне обґрунтування застосування індивідуалізованого навчання в процесі розвитку дітей з синдромом Дауна; виявляються фізіологічні основи розвитку психіки цих дітей та вивчаються слабкі і сильні сторони навчальної діяльності дітей з даною генетичною патологією. | |
dc.description.abstract | В статье на основе анализа научных работ отечественных и зарубежных исследователей рассматривается проблема индивидуализации обучения детей с синдромом Дауна; также анализируются данные относительно психофизического профиля детей с генетической патологией; исследуются особенности анатомических и биологических составляющих психического развития детей с синдромом Дауна; определяются особенности преимущественной зрительно-пространственной обработки информации; делается психофизическое обоснование использования индивидуализированного обучения в процессе развития детей с синдромом Дауна; выявляются физиологические основы психического развития таких детей и изучаются сильные и слабые стороны учебной деятельности детей с данной генетической патологией. | |
dc.description.abstract | In article on the basis of the analysis of scientific works of domestic and foreign researchers the problem of an individualization of training of children with a Down syndrome is considered; also data of rather psychophysical profile of children with genetic pathology are analyzed; features of anatomic and biological components of mental development of children with a Down syndrome are investigated; features of primary visual and spatial information processing are defined; psychophysical justification of use of the individualized training in development of children with a Down syndrome becomes; physiological bases of mental development of such children come to light and are studied strong and weaknesses of educational activity of children with this genetic pathology. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | діти з синдромом Дауна | |
dc.subject | індивідуалізоване навчання | |
dc.subject | психомоторний профіль | |
dc.subject | дети с синдромом Дауна | |
dc.subject | индивидуализация обучения | |
dc.subject | индивидуализация обучения | |
dc.subject | children with a Down syndrome | |
dc.subject | a training individualization | |
dc.subject | a psychomotor profile | |
dc.subject.classification | 86-056.313 | |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти організації індивідуалізованого навчання дітей з синдромом дауна в умовах інклюзивної освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |