В даній статті розкрито базові теоретичні положення нейропсихології дитячого віку, загальної психології щодо закономірностей психічного розвитку дитини та Монтессорі - терапевтичної концепції, що є складовими методики нейропсихологічної корекції пізнавальної діяльності дошкільників з дитячим церебральним паралічем засобами Монтессорі-терапії. Автор статті обґрунтовує відповідність сучасної цілісної концепції нейропсихологічної корекції філософським, психологічним та педагогічним принципам методу наукової педагогіки Марії Монтессорі.
В данной статье раскрыты базовые теоретические положения нейропсихологии детского возраста, общей психологии о закономерностях психического развития ребенка и Монтессори - терапевтической концепции, которые являются составляющими методики нейропсихологической коррекции познавательной деятельности дошкольников с детским церебральным параличом средствами Монтессори-терапии. Автор статьи обосновывает соответствие современной целостной концепции нейропсихологической коррекции философским, психологическим и педагогическим принципам метода научной педагогики Марии Монтессори.
In this article the basic theoretical principles of neuropsychology of childhood, general psychology regarding patterns of mental development of children and Montessori - therapeutic concepts that are integral techniques neuropsychological correction learning of preschool children with cerebral palsy using Montessori therapy. The author proves involvement modern concept of neuropsychological correction to the philosophical, psychological and pedagogical principles of scientific pedagogy methods of Maria Montessori.