У статті розглянуто питання комплексного корекційного впливу в процесі навчально-виховної роботи з дітьми з розумовою відсталістю; проаналізовано загальні та специфічні розлади сенсомоторної сфери дітей означеної категорії; закцентовано увагу на необхідності систематичного впровадження фізичної реабілітації для покращення особистісного розвитку дітей із розумовою відсталістю.
В статье рассматриваются вопросы комплексного коррекционного воздействия в процессе учебно-воспитательной работы с детьми с умственной отсталостью; проанализированы общие и специфические расстройства сенсомоторной сферы детей данной категории; сакцентировано внимание на необходимости систематического внедрения физической реабилитации для улучшения личностного развития детей с умственной отсталостью.
The article examines the impact of the correctional complex in the process of educational work with children with mental retardation; analyzed the general and specific disorders of the sensorimotor sphere of children in this category; accented attention to the need for systematic implementation of physical rehabilitation to improve the personal development of children with mental retardation.