ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мартинчук, О. В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-07-03T12:13:32Z | |
dc.date.available | 2015-07-03T12:13:32Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Мартинчук О. В. Сутність поняття та зміст професійної компетентності фахівців у сфері інклюзивного навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення / О. В. Мартинчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 130-136. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7627 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх логопедів до інклюзивного навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення на основі компетентнісного підходу; розкрито сутність поняття «професійна компетентність логопеда у сфері інклюзивного навчання» як інтегральної якості особистості. | |
dc.description.abstract | В статье обоснована актуальность подготовки будущих логопедов к инклюзивному обучению детей с тяжелыми нарушениями речи на основе компетентностного подхода; раскрыта сущность понятия «профессиональная компетентность логопеда в сфере инклюзивного обучения» как интегрального качества личности. | |
dc.description.abstract | The relevance of training of future speech therapists to inclusive education for children with severe speech disorders based on competency approach has been stated in the article. The essence of the concept of "professional competence of speech therapists in inclusive education" as an integrated personality is done. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | компетентнісний підхід | |
dc.subject | функціональні компетентності | |
dc.subject | діти з тяжкими порушеннями мовлення | |
dc.subject | компетентностный подход | |
dc.subject | функциональные компетентности | |
dc.subject | дети с тяжелыми нарушениями речи | |
dc.subject | competence approach | |
dc.subject | functional expertise | |
dc.subject | children with severe speech disorders | |
dc.subject.classification | 378:376-056.26 | |
dc.title | Сутність поняття та зміст професійної компетентності фахівців у сфері інклюзивного навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |