Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сутність поняття та зміст професійної компетентності фахівців у сфері інклюзивного навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартинчук, О. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:32Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:32Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Мартинчук О. В. Сутність поняття та зміст професійної компетентності фахівців у сфері інклюзивного навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення / О. В. Мартинчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 130-136. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7627
dc.description.abstract У статті обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх логопедів до інклюзивного навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення на основі компетентнісного підходу; розкрито сутність поняття «професійна компетентність логопеда у сфері інклюзивного навчання» як інтегральної якості особистості.
dc.description.abstract В статье обоснована актуальность подготовки будущих логопедов к инклюзивному обучению детей с тяжелыми нарушениями речи на основе компетентностного подхода; раскрыта сущность понятия «профессиональная компетентность логопеда в сфере инклюзивного обучения» как интегрального качества личности.
dc.description.abstract The relevance of training of future speech therapists to inclusive education for children with severe speech disorders based on competency approach has been stated in the article. The essence of the concept of "professional competence of speech therapists in inclusive education" as an integrated personality is done.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject компетентнісний підхід
dc.subject функціональні компетентності
dc.subject діти з тяжкими порушеннями мовлення
dc.subject компетентностный подход
dc.subject функциональные компетентности
dc.subject дети с тяжелыми нарушениями речи
dc.subject competence approach
dc.subject functional expertise
dc.subject children with severe speech disorders
dc.subject.classification 378:376-056.26
dc.title Сутність поняття та зміст професійної компетентності фахівців у сфері інклюзивного навчання дітей з тяжкими порушеннями мовлення ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу