У статті здійснений порівняльний аналіз рівнів розвитку компонентів музичного розвитку слабозорих дошкільників та їх здорових однолітків. Методика дослідження включала три блоки завдань: на виявлення рівня розвитку музично-сенсорних функцій (свідомого розуміння музики, динамічного слуху, темпо-ритмічного відчуття), психомоторних функцій (рухової пам‘яті, просторової орієнтації, статичної і динамічної координації рухів із музикою), музично-рухової творчості (навичок музично-рухової імпровізації та виразності, створеного дітьми музично-рухового образу).
В статье подан сравнительный анализ уровней развития компонентов музыкального развития слабовидящих дошкольников и их здоровых сверстников. Методика исследования включала три блока заданий: на определение уровня развития музыкально-сенсорных функций (сознательного понимания музыки, динамического слуха, темпо-ритмического чувства), психомоторных функций (двигательной памяти, пространственной ориентации, статической и динамической координации движений с музыкой), музыкально-двигательного творчества (навыков музыкально-двигательной импровизации и выразительности музыкально-двигательного образа, созданного детьми).
The article is filed comparative analysis of the levels of development of the components of musical development of visually impaired preschool children and their healthy peers. Method of research components of musical development includes three blocks of tasks: to determine the level of development of musical and sensory functions (conscious understanding of music, Dynamic Hearing, tempo-rhythmic feeling), psychomotor (motor memory, spatial orientation, static and dynamic coordination of movements with the music) musical creativity and motor (motor skills musical improvisation and musical expressiveness-motor image created by children).